|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Har dere noengang diskutert med umodne ungdommer som kan finne på å si at de beundrer Hitler fordi han fikk utrettet så mye? Hos noen går det over til å ta inn større deler av ideologien, andre vokser det av seg. Jeg håper inderlig at vi kan unngå at det skapes et bilde av at ABB er intelligent og handlekraftig. Som SF sier; han er målrettet mann på bærtur med et totalt forvridd syn på verden.
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Han er ikke en mann som hadde gjort det godt på enhver arena, nei. Virkelig ikke. Der en mann man ellers vil si er intelligent kan klare seg bra uansett hvor man planter ham så er det at man sier at denne her er smart mer som i at man er overrasket over fraværet av direkte klønethet tatt i betraktning det lave emosjonelle funksjonsnivået. |
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Ja det har jeg. Ungdommer som skårer høyt på IQ og som sikkert kan kalles intelligente, men de er umodne. Jeg synes ofte at IQ og gamle målestokker for intelligens blir brukt veldig feil. Å være intelligent i betydning å skåre godt på IQ og å være dyktig i matematikk, logiske tester og teori behøver ikke å si noe om modenhet og evnen til å koble informasjon. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|