|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg hadde ikke det minste behov for st han skulle få se barnetv, men noen kunne sikkert trenge det. Og nei, alle har faktisk ikke tusen andre barnekanaler selv om mange har det. Men de fleste har vrn en DVD de kan sette på da. For noen hadde sikkert behov for å distrahere ungene litt med noe barnetv mens foreldrene fikk ta innover seg det som skjedde, kanskje undersøke om folk de kjente etc?
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Jeg er bare fullstendig uenig med deg her, og tenker at akkurat den dagen får foreldrene ta ansvaret for dette. |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Jeg har jo hele tiden sagt at jeg er helt enig i at foreldrene tar det ansvaret. Men aksepterer at du er fullstendig uenig i at det ikke er nødvendig med nyheter for voksne på NRK super når det går i begge de andre kanalene og derfor via disse når alle sm ønsker å se det. Med ikke nødvendig mener jeg bare det, ikke nødvendig, som ikke er det samme som unødvendig, og slett ikke å gi kanalen ansvar for barna.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|