|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Ja, hvem var jeg? Sist redigert av 007 : 16-07-11 kl 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Skitten ,sortkledd ,rasende,bodde okupert, stein, utvist i andre .(gikk steinerskolen og de mente jeg drev med sort magi, jeg mente de burde medisineres) gikk senere voksenopplæringa med fem som laveste standpkt.
00 04 10 Sist redigert av era : 17-07-11 kl 00:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Freaka, med nesepiercing, slengbukser og batikk, fikk toppkarakterer i de fleste fag uten å gjøre veldig mye for det. Spilte piano og sang i kirkekoret Sist redigert av Lorien : 09-10-13 kl 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
I mål
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Tja. Jeg var med i en av jentegjengene som var helt middels kul på skolen jeg gikk, men var ikke av dem i gjengen som hadde mest draget. Hadde god kontakt med mange i ulike klasser, blomstret opp sosialt etter at jeg hadde vært adskillig mer ukul på ungdomsskolen (dog med noen få gode venninner). Hadde en del guttevenner, og ble bedt på de fleste festene i klassen, men var ikke av de mest ivrige deltakerne selv om jeg gikk bort fra "Fyll er falsk idyll"-slagordet på denne tiden |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Søkbart dette her!! Så sletta det jeg skrev
![]() |
#47 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den høylydte på første rad. Hun som alltid hadde gjort leksene og satt og hoppet på stolen med armen nesten ute av ledd for å få svare. Russefeiringen ble begrenset til 16.mai for å ikke tullet til karakterer. Hadde tre fine år, men savnet min kjære veldig da han var i militæret da jeg gikk i 2.gym og jobbet ekstra hardt med skolen det året.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 17-07-11 kl 08:18. Årsak: Skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Om det var noen kule og populære i klassen min på videregående så måtte det ha gått meg regelrett helt hus forbi. Jeg grubler litt over dette nemlig fordi jeg ser at så mange av dere snakker om dem.
![]() |
#49 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Nå gikk jeg fire år på videregående, i fire ulike klasser. Og gikk fra å være en jente som bodde hjemme hos mamma uten kjæreste, til en voksen person med samboer i løpet av den tiden. Så her kan nok svarene være mange.
![]() |
#50 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg er usikker på om det var noen som var kulere enn andre. Vi tilhørte forskjellige gjenger, noen var mer seriøse enn festegjengen. Jeg tilhørte siste nevnte gjeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg føler også at kulhetsbegrepet er litt fremmed for meg, iallefall for perioden på videregående. Der føler jeg at folk tok ulike retninger. Noen var rocka, noen var av treningstypen, noen kjørte hippie, andre var superskoleflinke og dydige - jeg oppfattet liksom ikke at det ene nødvendigvis var så mye kulere enn det andre, at det var noen få som var "kremen" som alle så opp til.
![]() |
#52 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?
Der har du meg også, dvs. jeg gjorde som regel leksene da, men fikk likevel bare middels resultat.
![]() |
#53 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvem var du på videregående?På videregående var jeg sånn middels populær og middels flink, helt vanlig, egentlig. Eller, i andre klasse ble jeg vel mest kjent som "hun der vegetarianeren".
![]() |
#54 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Veldig rocka og svartkledd. Glad i fest og moro, ikke så opptatt av skole, men kunne sette inn støtet innimellom. Jeg var ganske usikker på meg selv etter en tøff tid på ungdomsskolen, og hadde behov for uniformering og å føle tilhørighet til en gruppe. Rockerne var min gjeng
![]() |
#55 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?På ungdomsskolen var jeg stemplet som billig, mobbeoffer, upopulær men med noen få venner. Billigstempelet ble med meg til videregående, og etterhvert endte jeg opp med å gjøre meg fortjent til "tittelen". Jeg var usikker, prøvde å passe inn men fikk det aldri helt til, men hadde noen få venner (som jeg ikke gikk på skole med). Det var ikke før jeg ble sammen med mannen i en alder av atten år at ting begynte å falle på plass for meg. Har mange fine minner, men flere "ikke fullt så fine".
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var harry, rocka, rappkjefta, vulgær (i kjeften) og svimete. Festet og hadde det morsomt, og så ikke nødvendigheten i å gjøre lekser eller følge med i timene. Det var jo så mye annet gøy å holde på med. Som agenten dukket jeg opp brisen og ble til og med sendt hjem av lærer ett par ganger da jeg var FOR brisen. Jeg var ingen mobber, men kjempet heller hardt for dem som ble urettferdig eller dårlig behandlet. Har ikke tall på alle de gangene jeg viftet med knytteneven forna nesa på de store, stygge guttene som gjorde livet jævlig for andre.
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Det der med "de kule" var vi som gikk yrkisen på mannsdominerte linjer vidunderlig fritatt fra. Det nærmeste vi kom var vel en av gutta i klassen som sa til meg første dagen på skolen: "Du kommer lite til å stryke i alle fag! |
![]() |
![]() |
#58 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvem var du på videregående?De kule vet ikke jeg hvem var heller. Men jeg er ganske sikker på at det ikke var meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?På skolen min var "de kule" gjerne ungdommer med veldig mange venner, de hadde økonomi til å følge motene slavisk og de var sosiale pådrivere både når det gjaldt fester, skolearrangementer, elevråd, russestyre osv. Hvilken bydel man bodde i, om du hadde et "kjent" etternavn osv hadde mye å si for sosial status på skolen. Jeg syntes disse elevene var såpass kjipe at jeg ikke gadd bruke energi på engang bli kjent med dem, og tviler egentlig på at jeg nå vil kunne navngi eller huske ansiktene til halvparten av dem engang.
![]() |
![]() |
#60 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg kom godt ut av det på videregående. På ungdomsskolen var jeg ekstremnerd, og faglig sett var jeg sterk også på videregående. Men på et eller annet vis fikk jeg veldig aksept i "den kule gjengen". Jeg ble alltid invitert på festene deres, selv om jeg bare unntaksvis gikk. Jeg ble også valgt inn i russestyret. Og hadde eldre kjæreste med 1000-kubikkers motorsykkel.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|