Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er du på Google+?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-11, 19:24   #261
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg kan og sende invites.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 19:33   #262
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Akkurat slik ja. Vel vel, om noen år er det vel kanskje blitt et sabla til liv der inne også.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 19:35   #263
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar nok ikke noen år nå, nei. Husk at når Fæis kom, så måtte det i stor grad etableres en kultur rundt sosiale medier som var ny for veldig mange. Nå har nok folk langt enklere for å kaste seg på slike trender.

Gammel 14-07-11, 19:38   #264
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tar nok ikke noen år nå, nei. Husk at når Fæis kom, så måtte det i stor grad etableres en kultur rundt sosiale medier som var ny for veldig mange. Nå har nok folk langt enklere for å kaste seg på slike trender.

Det er nok sant, men tror dere folk har så lett for å bevege seg fra noe som i stor grad fungerer på samme måten?

Gammel 14-07-11, 19:48   #265
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det er nok sant, men tror dere folk har så lett for å bevege seg fra noe som i stor grad fungerer på samme måten?

Ja, i grunnen. Om de klarte venne seg til Facebook og "bli avhengig" at det, så klarer de flytte på rumpa si og. Jeg tror også det at Google ikke krever eierskap på bilder og sånt, gjør at de kan bli store.

Gammel 14-07-11, 19:49   #266
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ganske ensomt på FB også i starten.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 19:56   #267
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Ja, i grunnen. Om de klarte venne seg til Facebook og "bli avhengig" at det, så klarer de flytte på rumpa si og. Jeg tror også det at Google ikke krever eierskap på bilder og sånt, gjør at de kan bli store.

Får håpe det, for jeg har faktisk litt trua på Google+, på grunn av de faktorene som du beskriver.

Gammel 14-07-11, 19:59   #268
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var ganske ensomt på FB også i starten.

Hvor lenge varte det?

Jeg er av de tregeste i samfunnet (fikk Fb etter to-tre år), men har oppdaget at det faktisk er enda tregere folk enn meg, nesten vanskelig å skjønne! Om jeg blir med på Google + er jeg sikkert blant de første jeg kjenner. En merkelig følelse!

Finnes det en Fp-gruppe/krets, eller?

Gammel 14-07-11, 20:03   #269
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man lager sine egne kretser, Ullmor. (tror jeg da, jeg er ikke helt guru ennå )

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før bermen kom, jeg. Jeg vet ikke hvilket år jeg ble medlem heller. Kan man finne ut av slikt? (jeg vet mankan laste ded all egen info og har gjort det en gang, men jeg vet ikke hvor det ble av etterpå).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 20:08   #270
Joika
Pauset

Standard

Fetteren min kom seg på Face for en ukes tid siden. Han har .. skal vi se....549 venner nå. Vurderer invitere han til Google+ bare for se hvor lang tid han bruker.

Gammel 14-07-11, 20:08   #271
Joika
Pauset

Standard

Jeg kom meg på Facebook tidlig i 2007 (tror jeg det var).

Gammel 14-07-11, 20:09   #272
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Foreløpig syns jeg det er kjeeeeedelig der, men kan kanskje komme seg etterhvert.

Gammel 14-07-11, 20:12   #273
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Facebook kom vel hit i 2006?

549 venner på en uke?! Er det mulig?
Tror ikke jeg kjenner/vet om så mange engang.

Gammel 14-07-11, 20:13   #274
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Facebook kom vel hit i 2006?

549 venner på en uke?! Er det mulig?
Tror ikke jeg kjenner/vet om så mange engang.

Han er litt kvasi-kjent, men at en som har vært Facenekter i så lang tid skal ta helt av så fort hadde jeg ikke trodd. Men Joikaslekta er kjent for å ikke ha giret midt i mellom....

Gammel 14-07-11, 20:55   #275
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke kommet meg på FB enda jeg.

Men på google er jeg, og inviterte min bror, som ble noe overrasket, men tester det da, pga meg

Han har forøvrig rett og slett ingen andre venner enn meg. Reelt sett har ikke jeg andre enn ham heller, men en nettbekjent har da lagt meg til, så det er to som deler noe med meg. Så det så, mer enn ham. (Som forøvrig har brukt FB lenge)

Gammel 14-07-11, 22:14   #276
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Mange av de gamle paranoide datanerdene jeg kjenner, som har nektet å nærme seg Facebook, er allerede aktive på Google+. Jeg ser også for meg at jeg blir mer aktiv der inne.

Gammel 14-07-11, 23:02   #277
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har visst også invites om noen trenger. Regner jeg med? Er ikke såååå inne i det hele enda.

Gammel 14-07-11, 23:37   #278
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg er godt på vei til å legge ned FB-profilen min, jeg. Hvis de bare kunne få somlet seg til å gjøre ferdig nedlastningen av all infoen min der...

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:55   #279
Joika
Pauset

Standard

Gammel 14-07-11, 23:59   #280
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

På grunn av meg?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.