Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-11, 22:36   #81
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Veldig bra avslutning. Jeg har litt hjerteklapp ennå, etter å ha sett den i kveld, og er glad, rørt og trist på en gang. Det var mye som ble veldig riktig, og så noen tilgivelige endringer fra hvordan historien ser ut i hodet mitt. Jeg skulle ønske Neville fikk en enda større plass, men men.
Vi så 3d-visning, men det tror jeg ikke jeg gidder så mye mer av. Jeg blir aldeles tullete i hodet av 3d. Må sitte med briller på under 3d-brillene, og begge brillepara glir ned så fkus blir uklart.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 00:18   #82
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er enig i det du spoilertagget. Er litt i Potter-rus selv. Og Minerva er herved min nye helt!

Veldig bra film, og en verdig avslutning på serien.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 00:21   #83
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Minerva er heltinnen min og.

Akkurat kommet hjem etter 3d visning på Colosseum. Den salen og den filmen - kunne ikke blitt bedre.

Gammel 15-07-11, 00:27   #84
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var forøvrig ikke en av de som gråt omtrent gjennom halve filmen, men da vi fikk se minnene til Snape klarte jeg ikke holde tårene tilbake.

Gammel 15-07-11, 17:51   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jepp. Slurs historie var veldig fint fortalt synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 17:57   #86
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nå spekulerte jeg veldig på hvorfor alle spoilertagger siden historien er kjent - men så kom jeg på at det kanskje ikke er alle som har lest bøkene.

Gammel 15-07-11, 20:15   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt fantastisk film! Jeg gråt litt når det skjoldet gikk nedover skolen, det var så intenst med musikken og alt. Frysninger! Og så klarte jeg ikke å holde tårene unna når Slurs historie ble vist, herregud. :hulk:

Gammel 15-07-11, 20:24   #88
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Ja, når skjoldet spredte seg hadde jeg gåsehud fra toppen av hodet og ned til lilletåa.

Gammel 15-07-11, 20:32   #89
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Slur er den største helten i Harry Potter, syns jeg . *snufser litt bare ved tanken*

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:28   #90
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, Darth. Synd Harry ikke fikk vite om det før det var for sent, jeg synes så synd på Slur at jeg bare vil grine.
Jeg har frysninger enda etter filmen, det er den aller, aller beste de har laget av HP-serien. Fy flate.

Gammel 15-07-11, 22:55   #91
Pamina

Pamina sin avatar

Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Snape (han blir ikke helt Slur for meg) er jo faktisk den karakteren i bøkene som drives av den aller dypeste kjærligheten. Akkurat det er vanvittig sterkt og en genial fortellerteknisk detalj. Og for en skuespiller.

Gammel 15-07-11, 23:02   #92
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg E L S K E R Alan Rickman.

Han er jo bare helt rå som den depressive roboten i The hitchhiker's guide to the galaxy. Jeg dauer! "Freeze? I'm a robot, not a refridgerator".

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Gammel 15-07-11, 23:03   #93
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har nettopp vært og sett den nå. Veldig bra.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:06   #94
Pamina

Pamina sin avatar

Standard

Alan Rickman er en genial skuespiller. Jeg fryser på ryggen bare jeg tenker på ham.

Gammel 16-07-11, 00:31   #95
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Alan Rickman har gjort rollen fantastisk

Gammel 16-07-11, 00:53   #96
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Det ble for ladet for meg, jeg fiksa ikke å se det bare som Potter. Så etter pensiven der han forstår at han skal dø så jeg bare min bror.( han leste ferdig 7 la fra seg boka gikk opp på taket og tok livet av seg tre uker før syttenårs dagen sin, godt hjulpet av overmedisinering på zoloft.) Rart for jeg har ikke hatt noe problem med å lese, men å se historien sånn ble for nært på en måte. Jeg vet ikke om det gjør den finere eller dårligere. Jeg får se den et par ti ganger til og la den synke litt. Det er vemodig at det er slutt med premiærer og forventning, men den biten var verre etter siste boka kom.

Gammel 16-07-11, 00:55   #97
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Standard

era

Gammel 16-07-11, 01:06   #98
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Men Potter ruler altså ikke meningen å kuppet tråden med 'titta på mej,jag liiiider"

Gammel 16-07-11, 01:18   #99
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Filmen var knall! Jeg hadde ingen gråtetrang. Mulig jeg gjorde unnadet når jeg leste bøkene for noen år siden?

Gammel 16-07-11, 07:35   #100
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst til å se den i kveld. Mulig jeg får med meg ungene også. Men jeg kan godt gå alene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.