Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor lang ferie fra barnehage/SFO for ungene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-11, 22:36   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor lang ferie fra barnehage/SFO for ungene?

Jeg er nok litt farget av at jeg ved hver ferieperiode ender opp med fryktelig mange telefoner fra foreldre som synes feriereglene er håpløse (3 uker f.o.m uke 25 t.o.m uke 32 hvorav 2 av disse må være sammenhengende og totalt 4 uker i løpet av et barnehageår) og at det blir så kjempelenge for ungene å være hjemme.

Ja, det er klart at ungene stort sett har det bra i sommerbarnehage, men når alle kompisene har ferie, foreldre er hjemme sammen med småsøsken og de har alikevel dager på 8-9 timer så skjønner jeg ikke alltid helt. Det er vår jobb å gi barna et supert sommertilbud, noe de også får. Men når jeg daglig har telefon fra sinna-foreldre så blir jeg en smule oppgitt.

Jeg rangerer ikke foreldre som gode/dårlige etter hvor mye ungene er i barnehagen. Virkelig ikke. Men at unger bør ha 4 uker ferie i løpet av et ferieår, ja det mener jeg faktisk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.