|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Nei, det lå jo ute på NRK sine nettsider i fire timer etter programmet også. Men når jeg googlet det før i dag, var det ikke på yourtube, og jeg var ikke nysgjerrig nok til å høre hele Mina. :lat:
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Sånn, da fant jeg det også. Og jeg sier bare :javel ja... den ene kjendisen er jeg ikke overrasket over har havna i en slik situasjon... at han har vært i kontakt med dop vet vel de fleste kanskje... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Tror heller ikke det kommer til å skade karrieren deres. Det er jo for gammelt til en etterforskning, så akkurat nå har det bare verdi som shocking news og sladder. Det går nok over. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Jepp. Det tok ikke lang tid før jeg hadde fortrengt bildet av en naken Rune Rudberg, så dette er nok glemt snart, dette også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Mannen hørte på klippet på nett før i dag, og når navnene skulle avsløres kom et Piiiip!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Det var da bare å søke på youtube på p3 marianne.
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Det her stuntet kan jo skade henne mye. Nå kjenner jeg ikke loven på dette området, men jeg har lest om flere jenter som har anmeldt voldtekt, for deretter å bli saksøkte av den angivelige voldtektsmannen etter at voldtektssaken er avvist av domstolen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|