|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Jøss. Har du fire potensielle? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg er dessverre litt nysgjerrig jeg også.
|
|
|
#4 |
|
sjelden
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Da har jeg fått bekreftet hvilke to det er av en sikker kilde, som faktisk hørte programmet. Så da kan jeg stryke Tom Jones og Michael Jackson. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Nei, det var bare tull, Myggen. Det var ikke Cher og Max Mekker. Unnskyld at jeg lurte deg.
|
|
|
#6 |
|
sjelden
Er ikke det litt for sent? Nå kommer jeg til å ende i fengsel. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Fant ikke noe på youtube.
|
|
|
#8 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Fire navn? Nå vil jeg ha prikk også! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Livsnyter
|
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg fikk vite navnene i lunchen på jobben i dag og kunne vel egentlig vært den "kunnskapen" foruten siden jeg syntes hele saken lukter dårlig pr-kåthet og bordskikk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Prøve å sette seg i denne situasjonen. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
I hvertfall ikke sagt det på radio 14 år senere med navn på de som visstnok skal ha gjort det |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Re: Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
|
|
|
|
#13 |
|
ræv med ører
Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg håper det blir injuriesak. Dette må det slås ned på.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Snakk for deg selv. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Livsnyter
|
Sv: Re: Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Klart man får en mer profilert sak når man er litt kjent slik Marianne er. Klart det er lettere for henne å stå frem nå. Det er helt greit - det som IKKE er greit eller akseptabelt er måten hun gjør det på.
Gnagd og gnagd, vil nå ikke påstå at det virker som om det har preget henne så voldsomt.
Vet du hva, jeg håper du tar feil på dette punktet. Jeg velger å tro at de fleste har litt høyere moral og terskel for hva man gjør mot medmennesker uansett hva som er blitt gjort. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|