|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ansattes påkledningJeg kjenner her og nå,
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ansattes påkledningJeg tror ikke at man avverger noe som helst bare fordi man tvinger personalet i barnehagen eller på SFO-en til å kle på seg. Jeg tror derimot at man må fokusere på verdier i oppveksten og gjøre sitt beste for at barnet skal forstå hva som er viktig i verden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Ansattes påkledning
Jeg er enig med Skremmern. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Det er ikke sikkert bestemoren din setter like stor pris på at en "halvnaken" pleier, i vid topp med blondeBH under, kommer å steller din senile bestefar. Som da får reisning på badet. For eksempel. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
... Eller blir så fasinert av puppestellet til SFO-lederen i bikini
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Det blir noe annet med pleiere. De har uniformsplikt grunnet hygiene. Men la oss forhindre at menn, spesielt de eldre, får reisning. Kanskje pleierne skulle trødd på seg noe sånt? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ansattes påkledningFlott forslag, Skremmeren. Også må man ikke vise hendene. Enkelte mennesker tenner jo på vakre hender. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ansattes påkledningJeg må si at jeg er på linje med Safran m.fl. her. Det er upassende bekledning for en som skal jobbe med unger. En ting er bikinioverdel og shorts i sommervarmen utendørs, men å gå kledd sånn inne nå synes jeg blir provoserende.
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Hvorfor skal det ikke kunne være normer for påkledningen i barnehager og skoler? Det er da veldig mange arbeidsplasser som har kleskoder i mer eller mindre offisiell grad. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Ja, det gjør jeg også. Men for meg er ikke min reaksjon nok til at jeg syns det er opp til meg hvordan andre skal kle seg. Vi har alle våre personlige preferanser og grenser i forhold i til bekledning, og jeg prøver å respektere at andre ser annerledes på det enn jeg gjør. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
saftig
|
Jeg syns ikke det trenger å være enten-eller. Jeg skulle ønske døtrene mine slapp å få sexpresset allerede i småskolen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|