Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle menn langt hår best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 15:04   #1
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Jeg trodde de så på puppene jeg, så håret er vel egentlig helt likegyldig for dem?

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:33   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Jeg trodde de så på puppene jeg, så håret er vel egentlig helt likegyldig for dem?

Noen av oss må ty til andre midler (bare så synd at håret også er et raggete sorgens kapittel ).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 16:03   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har klipt meg veldig, veldig kort og har fått overaskende mange komplimenter fra menn. De fleste kvinner gisper at jeg er modig, og at det aldri hadde turd det samme.

Jeg synes det er artig at noen synes det er modig å klippe seg. Ikke tørre? Heh, det vokser da ut igjen.

Modig, det er når man sprinter ut i trafikken for å redde et barn somholder på å bli overkjørt av bussen.

Gammel 04-07-11, 16:08   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Mannen min synes jeg kler kort hår best. Hva han synes om andre kvinners hårlengde har jeg aldri spurt om. Og hva andre menn generelt synes om min hårlengde eller hvorvidt kvinner burde ha langt hår kunne ikke ha brydd meg mindre.

Det bryr meg så lite at jeg har ikke giddet lese tråden før jeg svarte, så kanskje dere fjaser i vei mens jeg er så alvorlig, så alvorlig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 21:17   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann ser på rumpa (godt at han endte opp med ei som hadde en rumpe som var lett å få øye på - *storrumpe* )

Mr che synes langt hår er penest - men det handler mest om at han synes mange blir så kjerring i kort hår - jeg vet jo utmerket godt at det ikke er tilfellet.

Gammel 05-07-11, 12:21   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror disse to tingene rett og slett kan henge sammen, jeg da.

Jeg husker en gang i oldtiden :kniiirk: at en mannlig medstudent plutselig spurte meg om jeg hadde klippet håret. Jeg har langt hår og hadde fjernet mange cm, men siden det uansett var såpass langt, så var det egentlig ingen som så at jeg hadde klippet det.

Gledesstrålende svarte jeg "Ja, wow, hvordan så du det?", hvorpå han tørt svarte "Det hang lengre nedover puppene før!".

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.