|
|
|
|
#1 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Tips til smørbare pålegg?
Samme her, og i tillegg litt skinke. Syltetøy svært sjelden, men det hender jeg har boysenbærdille, og da forlanger Pjotten også. I så fall spiser han noe annet først (det går gjerne tre-fem skiver til et måltid, nemlig). Fram til han var ett år blei det vel mest leverpostei og makrell-i-tomat, riktignok, men jeg lurer faktisk på om han fikk skinkeost og sånt før det. :husker ikke: Det er litt salt, men han får jo ikke salt i annen mat, så det blir vel ikke de helt store mengdene samlet sett.
|
|
|
|
#2 |
|
lider av tastleksi
|
Er ikke gutta våre ganske jevngamle egentlig?
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Jo, din er to måneder eldre, mener jeg? Min er født i mars. Han har god matlyst, så sant han er frisk, det har de kommentert i barnehagen også. Men han vil helst bare ha brød. Eller yoghurt. Vi prøver å få i ham andre ting også og varierer jo pålegget, men jeg liker ikke at kostholdet hans blir så ensidig. Han ligger over 90-percentilen på lengde nå og på 30-percentilen på vekt, men det er vel helst fordi han har vært mye sjuk i det siste. Nå spiser han igjen, i dag blei det tre-fire skiver pr brødmåltid, pluss banan.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|