Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Mayday. Tett do

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 13:09   #21
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mayday. Tett do

Når mannen absolutt skal ha slike dingser selv om du har advart mot det, så kan han få fikse opp i dette selv.

Massevis av sympati oversendes, dette høres særedeles lite kjekt ut.

Gammel 29-06-11, 13:14   #22
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sympatiklemmer mottat. Og dei varmer.

Neida eg overlever dette og. Eg har i det minste vatn. I vinter var me jo uten vatn og uten mulighet for å gå på do. Det var litt meir kinkig.
Koser meg med heklevideoar på youtube. No skal det bli teppe. ( ein gong i alle fall )

Gammel 29-06-11, 13:17   #23
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Klok beslutning, kost deg med heklingen!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 14:02   #24
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Venter spent på oppdatering etter mannen har kommet hjem.

Gammel 29-06-11, 14:06   #25
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, som jeg skulle latt en spareglad mann tatt denne jobbe selv .

Kos deg mens du venter på han, jeg er spent på fortsettelsen.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 14:31   #26
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg er helt enig - la mannen ta drittjobben; udiskutabelt så lenge han høyst sannsynlig også er en større bidragsyter til problemet i utgangspunktet!

Gammel 29-06-11, 15:12   #27
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker at Sitron hadde tilsvarende problem, og en lang tråd. Jeg konfererte med rørleggermannen min og skrev i den tråden. Aner ikke om det er noe jeg sa da, som ikke er sagt i denne tråden. Men her er den iallefall.

Gammel 29-06-11, 15:23   #28
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den ene gangen i mitt liv jeg har vært i nærheten av en situasjon som denne hadde jeg vondt i halsen lenge etterpå etter alle de grusomme brekningene jeg fikk. All sympati til alle mennesker og rørleggere i denne verden som må nærme seg denne typen jobber.

Gammel 29-06-11, 19:59   #29
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eit stykk do demontert. Eit stykk wc-blokk fiska ut av doen. Eit stykk do virker igjen.

Mannen blei spakare og spakare etterkvart som han holdt på. Til å begynne med var han irritert på at eg ikkje hadde gjort meir. Etterkvart innsåg han at eg hadde gjort det eg kunne pluss at eg hadde underholdt tre, til tider, svært aktive ungar i dag. Han tidde fort still då, i alle fall då eg hjalp til med å halda doen oppe mens han kunne fiske.

Kva er det neste som ryker her no då mon tru ?

Gammel 29-06-11, 20:10   #30
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Bra det ordnet seg. Og så satser vi på at det ikke er noe mer av nyttig infrastruktur som ryker med det første.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 20:13   #31
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

No har me vert gjennom vatn som ikkje var der meir, vamtvannstank som ikkje ville meir. Vatn som ikkje ville meir ( igjen ) og no ein do som var tett. Legg til ein bil som rauk i vinter så har du det.

Nææ, det skjer vel eit eller anna nytt snart kan eg tenkje meg

Gammel 29-06-11, 20:33   #32
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Nesj, nå har dere brukt opp kvoten

Godt det ordnet seg!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 20:54   #33
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Godt det ordna seg. Du burde forsøke å overtale mannen til å forsøk dette geléproduktet som du limer på innsida av skåla. Ingen plastdings som går i do. Iflg. mine røyrleggarvener er det eit velkjend problem, men gode og oftast enkelt inntjente pengar.

Einaste ulempen med den geléklumpen er at den luktar i overkant mykje. Men det gjer kanskje dei plastgreiene også? Me brukar ingen av delene på fast basis.

Gammel 29-06-11, 20:55   #34
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Eg må ærlig innrømme at eg ikkje heilt skjønner poenget med dei wc-blokk tingene. Men men, eg håpar og trur at han har lært eit eller anna no.

Gammel 29-06-11, 21:12   #35
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Doen min holder seg renere lenger. Har en snart fireåring som på merkeligvis lager de lengste bremsespor. Men et par skyllinger så forsvinner de.

Gammel 29-06-11, 21:24   #36
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Doen min holder seg renere lenger. Har en snart fireåring som på merkeligvis lager de lengste bremsespor. Men et par skyllinger så forsvinner de.

Det var jo eit godt argument. Trur eg hadde vurdert det (les: geléklumpane) på fast basis om det hadde lukta litt meir diskrét av dei.

Gammel 29-06-11, 22:22   #37
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Dette er ikkje første gongen ein slik dings havner i doen. Så eg sa eit par ting når han kjøpte den. Dei tinga gjekk ikkje inn, så han måtte teste. Så då skal han få lov til å grave den fram igjen og.
Hyttenabo er våken og me får låne toalett der i dag. Fått nøkkelen deira sidan dei ikkje gadd å sitte heime i regnværet.

Guttane blei sendt til skogs på tissetur. Det var populært

Har en sånn dings falt i doen en gang bruker du det ikke en gang til!
Far var hos en familie tre - 3 - ganger i løpet av en uke, fordi de på død og liv skulle ha en sånn dodings hengende. Doen måtte demonteres alle tre gangene. Det ble ikke billig ...
Nå har de sluttet å bruke dodings!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.