Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Lurer på noe om PM-er

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 23:15   #22
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lurer på noe om PM-er

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvor skumle eller sjokkerende ting ER det egentlig som blir skrevet på prikk/pm siden dette er så forferdelig?

Må ting være skummelt eller forferdelig for at man ikke ønsker at andre skal lese det?
Selv tenker jeg på privat informasjon -informasjon jeg ikke ønsker skal ligge ute på et forum, og som jeg heller ikke ønsker at en moderator skal gå inn og lese. Privat informasjon kan være alt fra RL navn, telefonnumre, adresser og annet "ufarlig".

Jeg er selv moderator på et annet forum, og ingen av oss der INKLUDERT admin har mulighet for lesing av privat informasjon. Mulig admin kunne gjort endringer for å få tilgang til det selv, men det anser både admin og vi andre å være et grovt overtramp.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.