|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å takle friHm, jeg leste kanskje innlegget litt feil. Jeg leste det som at du ikke klarte slappe av, men problemet er kanskje at du ikke får ting gjort?
|
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å takle fri
For meg er det begge deler. Jeg klarer ikke å slappe av, fordi det er så mye burde-burde rundt meg, men så klarer jeg ikke å få gjort det heller. Hver dag ender med dårlig samvittighet over at jeg ikke har gjort et fornuftig slag hele dagen, og mer stress over alt som burde vært gjort. Og om jeg er ekstra heldig får jeg i tillegg litt kjeft av gubben for å være så ineffektiv, fordi han må trå til med husarbeid etter 12 timer på jobb. Og selv om jeg ikke har gjort NOE i løpet av dagen, har jeg heller ikke slappet av.
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Hjelp meg å takle fri
Her er jeg også. Huset er fullt av burde-burde, og jeg blir helt apatisk av tanken og ender opp med ingenting. Altså ingenting er vel ikke sant, men etter at maten er lagd, spist og man har ryddet opp etter middagen, vasket klær og kanskje brettet noen fra som ble hengt opp i går. Ryddet ut av skolesekker. Ja da er det tid for kveldsmat, kveldsstell.Etter at ungene har lagt seg så kjenner jeg at dagen er bortimot slutt for min del. Da er det 'ingentingtid' for alle pengene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|