Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Gi meg dine beste pakketips for ei helg i fjellet

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 11:39   #16
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gi meg dine beste pakketips for ei helg i fjellet

Jeg tror jeg ville lagt til side lavkarbo-kostholdet på fleredagers fjelltur. Jeg mener ikke at du skal gå over til hvitt brød, brus og sjokolade, men min erfaring er at man forbrenner MYE energi og blir veldig sliten, og da er det etter min erfaring bare karbohydrater som funker for å få i seg energi nok til at man ikke blir helt utkjørt. Ha i alle fall med deg energi-barer eller liknende, sånn at du har muligheten, for det er utrolig kjipt å bare ha "sunn" mat når man er helt utslitt og trenger påfyll fort.

Ellers, husk å ta med nok varme klær. Man undervurdere gjerne hvor lett man blir kald når man er utendørs hele dagen og dertil veldig sliten. Bedre med en genser for mye enn en for lite. Og husk for all del votter/lue/hals, selv om det er sommer.

God tur

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.