Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-11, 23:44   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Etter å ha sett hva som (fortsatt) foregår på BIM, (jf. lanoungetråden) så synes jeg i grunnen FP framstår som et forum for voksne mennesker. At prikker engasjerer litt i ulike retninger synes jeg er helt greit. Det er vel ikke prikkene i seg selv som engasjerer, det er godene som følger som folk er opptatt av. Og der har jo antall poeng fått og gitt av konkret betydning. Selv om jeg skriver et par innlegg i denne og andre prikketråder, så opptar denne biten meg minimalt i min FP-hverdag. For meg er det kun et tilbakemeldingsverktøy som er hyggelig å ha tilgjengelig. Jeg kan forstå at det betyr mer for folk som har goder som venter i framtiden et sted.

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.