|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg må si jeg er enig med Tallulah. Jeg så ikke på så lenge, så ha meg unnskyldt, men de gangene jeg så irriterte jeg meg over at utsikten til siden for båten bare ble vist i korte glimt (der det faktisk var fjell og noe å se på), mens det for det meste av tiden ble vist forover og nesten bare åpent hav (med lofotvegg langt i det fjerne). Det var litt skuffende, faktisk. Hav er liksom ikke så interessant i lengden. Og lofotveggen har jeg sett på avstand mange mange ganger før.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hurtigruten minutt for minutt
De hadde kanskje ikke ubegrenset budsjett? ..og trenger produksjonen av et slikt konsept være enda mer spektakulært produksjonsmessig? Tydeligvisk ikke. Seertallene gir sin klare tale.
|
|
|
#4 |
|
heimføing
|
Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg kan være tildels enig med Tallulah, det var veldig enkelt på tv'n. De kunne gjort mer ut av det, og for meg så det ut som de faktisk gjorde det etter Tromsø. Da kom det mere tekster og facts på skjermen, så jeg lurer på om de rett og slett satte inn flere folk den mandagen de var innom her. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hurtigruten minutt for minutt
Ja. Det hører kanskje med til historien. Vi satt også på fb-sidene til Hurtigruta minutt for minutt da vi så på, og det ga jo mye mer informasjon.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|