Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du mote er viktig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 15:47   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du mote er viktig?

Ærh, jeg klarer ikke helt å formulere hva jeg mener. Jeg syns mote er en "morsom, snedig greie", og kan absolutt se at for noen så er den et uttrykk for kultur like mye som andre uttrykk, og kan gi veldig spennende, interessante innsikter i verden vi lever i.

Jeg klarer kanskje ikke å synes det er så viktig, men det er jo mye som er bra som ikke er så brødnyttig, akkurat.

Likevel syns jeg det er en eller annen STOR forskjell, som jeg ikke klarer å formulere, på måten for eksempel Tallulah forholder seg på moter og trender (som en del av et generelt godt opplyst samfunns- og kulturbilde) og den mer hjerneløse rosabloggermåten. Jeg liker den første. Jeg syns den andre er helt dustete.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.