Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Diskriminering ved boligutleie

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-11, 14:22   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskriminering ved boligutleie

Hvorfor er det ille? jeg er ikke rassist eller har fremmedfrykt. Jeg har mange venner med forskjellige religioner, og kulturvaner uten at jeg syns det er noe annet enn spennende.
Jeg bare vet at hadde jeg eid en bolig med utleiedel, ville jeg ikke leid ut til noen som hadde en kultur som medfulgte sterk matlukt. Godt å spise det , absolutt, men å BO i det, hadde jeg ikke orket. Selvfølgelig kommer andre kriterier først for meg. Som ikke kvelds/nattebråk, sikre betalere, og god kjemi...

Det med islam er kun av personlige grunner. Fordi jeg har sett litt innsiden av aktiv/ekstrem islam, og jeg syns ikke det virker særlig sunt.
Det gjelder selvsagt ikke alle muslimer, jeg har en venninne som er muslim, som ikke er slik. men Det hadde kanskje vært frekt å spørre på en visning hvor mye muslim de er..? hehe. da er det kanskje bedre å stryke dem i det skjulte?

Nei, ser jeg kan misforståes her..

Sist redigert av SpetakkelRandi : 19-06-11 kl 14:41.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.