|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#481 |
|
Er frisk!
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniSynd hvis det blir så få som får tilgang til markedsplassen at det blir vanskelig å få solgt noe der, da.
|
|
|
|
#482 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniVar det ikke sånn at den første lysegrønne prikken markerte 500 poeng i prikkerekka? I såfall er det pr nuh 406 medlemmer som kvalifiserer etter de nye kravene, det er i underkant av halvparten av såkalt aktive medlemmer.
|
|
|
#483 |
|
Metallica!!
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Få? Som Tåtti sier så er det jo over 400, og så er det nok en god del som ligger rett i underkant av kravet som klarer å sprette inn i veldig nær fremtid.
|
|
|
#484 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJa ja slik går det jeg som gledet meg til å handle der når jeg endelig har nådd målet mitt med vekten. Er milevis unna 500 i rykte Synd kommer virkelig til å savne det. Og for å være helt ærli forstår jeg det egentlig ikke men sånn for det bare være da:snufs: |
|
|
|
|
|
#485 |
|
Dig for victory!
|
Har du lest tråden? Det kommer jo fram flere argumenter - om man er enig i dem er nå en annen sak …
|
|
|
|
#486 |
|
Erfaren
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJo da har lest tråden og jeg forstår godt at man ønsker å bli kjent med folk man selger til slik at man kan bli ungått å bli lurt. Men det kan man jo også av personer som har skrevet mange innlegg det finnes jo ingen garanti. I slike tilfeller skulle det vel ha vert ett slags utestengelses mulighet synes nå jeg da. |
|
|
|
|
|
#487 |
|
Dig for victory!
|
Ja, men da legger man i så fall opp til at dette skal være et nettsted for kjøp og salg. Det er det jo ikke - det er en bigreie, et tilbud til de mest aktive medlemmene, styrt av dem selv. Poenget er jo at forumet ikke kan eller skal være ansvarlig for å følge opp handel på markedsplassen, det legges bare noen rammer som ikke må følges opp manuelt.
|
|
|
|
#488 |
|
Ekvilist
|
Hvordan mener du at admin og modder skulle administrert og håndhevet dette med utestengelse? Via etterforskning? Kron og mynt i forhold til hvem som svindler hvem?
|
|
|
#489 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Er det noen som mener at forumledelsen skal ta ansvar for slikt? Jeg har alltid tenkt at man handler på eget ansvar uansett. Jeg ser rett og slett ikke det argumentet om at det kommer til å bli veldig mye tryggere på markedsplassen om man må ha 500 ryktepoeng. Man skal da være noenlunde aktiv for å få 100. Jeg brukte i hvert fall lang tid på å opparbeide meg dette.
|
|
|
#490 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeje. Makan til syt og bersel Soak it up. Jeg driter i om jeg mister tilgangen, selv om jeg har kjøpt en god del her. Jeg skal innrømme at jeg hovedsaklig brukte FP til akkurat dette lenge. Kjøp av fine klær til en rimelig penge, og det er ikke et slikt forum det er ment å være. Jeg ser den og innfinner meg med ståa. En vakker dag kommer jeg meg sikkert inn igjen, det er jo faktisk opp til hver enkelt å legge ned litt effort for å opparbeide seg akkurat dette renoméet, markedsplassen blir et gode, ikke noe for gud og hvermann. |
|
|
|
|
|
#491 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniSynes gud skal få tilgang jeg, uansett om h*n ikke har så mange innlegg og et noe diskutabelt rykte.
|
|
|
#492 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniMeissa, du har kanskje brukt lang tid på å få hundre poeng, men det tror jeg har høy sammenheng med lav aktivitet, du har jo enda ikke seks hundre innlegg. Du har et snitt på ett inlegg pr dag, og uansett om du har tittelen superaktiv, så er ikke det særdeles aktivt, akkurat...
|
|
|
#493 |
|
Dig for victory!
|
Siden du siterer meg: Det antydes jo det i innlegget jeg siterte, det var jo derfor jeg svarte som jeg gjorde.
|
|
|
|
#494 |
|
Bedreviter
|
Ja, men du jukset jo: Du skrev mange og gode innlegg kjapt. Tsktsk. |
|
|
|
|
|
#495 |
|
|
Det tror jeg også, for jeg har nemlig klart å få 100-ish poeng siden jeg skrev det første innlegget mitt i denne tråden, og det er 12 dager siden....
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 18-06-11 kl 12:43. |
|
|
|
|
|
#496 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Jeg vet jeg ikke er superaktiv og burde kanskje endre den tittelen.
|
|
|
#497 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg tror jeg brukte 3-4 mnd på å komme inn der. :treig: |
|
|
|
|
|
#498 |
|
Erfaren
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniEn utstengningsmetode kan feks være å først få en advarsel og så ved neste utestegning i feks 6 måneder eller noe slikt. Og jeg mener de som kun ønsker å være på markedsplassen må jo tross alt få hundre i rykte ikke bare i innlegg. Så da må de jo skrive noe vettugt i hvertfall. Men jeg skall slutte å gnåle har tross alt ikke kjøpt en ting en gang jeg på markedsplassen men jeg liker å se og planen var å handle masse når jeg endelig har nådd vekten min |
|
|
|
|
|
#499 |
|
|
Det man egentlig lurer på, tror jeg, er hvordan du mener Admin skal finne ut hvem som snakker sant og hvem som lyver i en konflikt mellom to brukere. Si den ene nekter for å ha mottatt varen f.eks. Små ting sender man gjerne uten sporing, og da har man ikke bevis for å ha sendt det.
|
|
|
|
#500 |
|
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg må innrømme at jeg glemmer litt å prikke folk.. så leser jeg litt mer enn jeg skriver. Ikke alltid det er tid i disse travle dagene. Men liker å se om jeg finner noe rimeligere ting epå markedsplassen så syns det er litt kjipt med disse reglene. Selv om jeg kanskje skjønner det litt
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|