|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Så den er ikke så skrøpelig som alle skal ha det til altså? Inntrykket mitt er egentlig at det helst er Apple-motstanderne som knapt har tatt i en iPhone som sier dette. I hvert fall i min venne- og bekjentskapskrets.
|
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Hvis du frykter at den er så skrøpelig at du knapt tør å bruke den, så ville jeg kjøpt en annen telefon, snarere enn å bruke enda mer penger på forsikring.
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?
Mobiltelefoner er jo stort sett skrøpelige saker. Iphone er litt annerledes, den tåler dårlig støt i enkelte vinkler. Det som da skjer, er at glasset knuses. Vår erfaring med ymse i-greier her i huset, er at de er ganske skrøpelige. Mister du dem i bakken, knuser de. Hvertfall hvis det er flisegulv. Men hvis du har vært smart og kjøpt deksel til dem (sånn gummi- eller plastdeksel), tåler de vesentlig mer. Jeg tror min har falt i gulvet på ymse underlag 1000 ganger minst. Og så kan det være greit å ha sånn plastbeskyttelse foran glasset, for det blir irriterende fort riper synes jeg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|