Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone og forsikring - hvilken har dere?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 10:37   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?

Så den er ikke så skrøpelig som alle skal ha det til altså? Inntrykket mitt er egentlig at det helst er Apple-motstanderne som knapt har tatt i en iPhone som sier dette. I hvert fall i min venne- og bekjentskapskrets.

Gammel 17-06-11, 10:40   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Hvis du frykter at den er så skrøpelig at du knapt tør å bruke den, så ville jeg kjøpt en annen telefon, snarere enn å bruke enda mer penger på forsikring.

Min oppfatning er imidlertid at den er brillefint solid nok. Det er en telefon. Som de fleste andre. Den tåler ikke herværk, men den tåler at du bruker den.

Gammel 17-06-11, 10:40   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Så den er ikke så skrøpelig som alle skal ha det til altså? Inntrykket mitt er egentlig at det helst er Apple-motstanderne som knapt har tatt i en iPhone som sier dette. I hvert fall i min venne- og bekjentskapskrets.

Mobiltelefoner er jo stort sett skrøpelige saker. Iphone er litt annerledes, den tåler dårlig støt i enkelte vinkler. Det som da skjer, er at glasset knuses. Vår erfaring med ymse i-greier her i huset, er at de er ganske skrøpelige. Mister du dem i bakken, knuser de. Hvertfall hvis det er flisegulv. Men hvis du har vært smart og kjøpt deksel til dem (sånn gummi- eller plastdeksel), tåler de vesentlig mer. Jeg tror min har falt i gulvet på ymse underlag 1000 ganger minst. Og så kan det være greit å ha sånn plastbeskyttelse foran glasset, for det blir irriterende fort riper synes jeg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.