Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Flere som fikk pinseferien avlyst pga. flom?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 09:58   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere som fikk pinseferien avlyst pga. flom?

Det jeg visste ikke mer enn jeg fikk lest på VG, men måtte spare på batteriet. Jeg leste det meste i gårsdagens avis. Og det er kanskje det jeg er mest irritert over, at det er mer informasjon i avisene enn hos reiseselskapet. NSB visste allerede før toget gikk, at det var flom og ras. De hadde satt opp busser, men de var for langt nord og kom seg ikke ned til Ringebu. De burde gitt oss buss fra Ringebu til Dovre, kjørt mot Atna til Østerdalen. Det ble sikkert vanskelig for de å kommunisere når også Telenor feilet fra kl 13.

Men det var værre for reisende i vinter, når natt toget til Trondheim ble stående på Otta uten strøm i tre timer og 30 minus ute. Neste gang det skjedde, fikk de risende i det minste mat og pledd av Sivilforsvaret.

Lhi-My og andre berørte, full forståelse for deres synspunkt også. Ser at området er sterkt ødelagt og at det er store materielle skader. Men visste ingenting om at manneskeliv var i fare. På VG sto det bare at en mann var evakuert.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:02.