Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva skjer

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 12:54   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjer

Om håndbrekket er så dårlig at du klarer kjøre 100 m med det på, så er det kanskje lurt å fikse håndbrekket?
Jeg hadde ikke kunnet kjørt en meter med vårt på.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 10:48   #2
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Om håndbrekket er så dårlig at du klarer kjøre 100 m med det på, så er det kanskje lurt å fikse håndbrekket?

Jøss. Vår bil kan jammen kjøre langt med håndbrekket på.

Ikke det at jeg har prøvd.

Gammel 21-03-07, 17:34   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Det er forskjell på håndbrekk, og det er forskjell på hvor langt man trekker det opp.

Gammel 13-03-07, 20:18   #4
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Forresten, hvis du har greid å kjøre 100 meter, bør det absolutt strammes opp. Jeg kan ikke kjøre en cm med håndbrekket på. Bilen rikker seg ikke.

OK. Kan du si litt mer om dette? Jeg skal ha bilen inn i neste uke (for noe annet), men da kan jeg be dem om å ta en titt på håndbrekket også? Jeg har ikke kjørt 100 meter med håndbrekket på, men ca 5. Jeg merker godt at brekket er på, men bilen har ikke noe problem med å komme seg frem.

Gammel 13-03-07, 20:59   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

OK. Kan du si litt mer om dette? Jeg skal ha bilen inn i neste uke (for noe annet), men da kan jeg be dem om å ta en titt på håndbrekket også? Jeg har ikke kjørt 100 meter med håndbrekket på, men ca 5. Jeg merker godt at brekket er på, men bilen har ikke noe problem med å komme seg frem.

Jeg ville be verkstedet om å sjekke om det er ok. Det skal jo også være en del av EU-kontrollen. Det er forskjell på typer av håndbrekk.

Gammel 09-03-07, 23:00   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det lukter svidd, og bilen oppører seg ikke helt som den pleier. Litt treigere på gassen visstnok. Har jeg hørt.

Gammel 09-03-07, 23:22   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min venninne på 18 sier at bilen kjører kjedelig sakte på motorveien, og at det kommer blå røyk fra panseret hvis man kjører slik lenge, men dagen etter er den stort sett i grei form igjen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 12:23   #8
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Forresten, hvis du har greid å kjøre 100 meter, bør det absolutt strammes opp. Jeg kan ikke kjøre en cm med håndbrekket på. Bilen rikker seg ikke.

Jeg pleier sjelden trekke det helt opp. Når helten har kjørt bilen før meg så får jeg nesten ikke brekket av igjen.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Min venninne på 18 sier at bilen kjører kjedelig sakte på motorveien, og at det kommer blå røyk fra panseret hvis man kjører slik lenge, men dagen etter er den stort sett i grei form igjen.

Gammel 10-03-07, 12:26   #9
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg pleier sjelden trekke det helt opp. Når helten har kjørt bilen før meg så får jeg nesten ikke brekket av igjen.

Her også. Noen ganger lurer jeg på om han prøver å dra det av.

Gammel 11-03-07, 18:27   #10
TBM
Passiv

Standard

Selv skjønner jeg meg ikke på mannen i huset som drar på brekket når bilen står på flat mark.

Han kan ikke forvente at jeg da skal tenke på å ta av brekket, når det er helt unaturlig at det er på.

Et av våre diskusjonstemaer dette ja...

Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 23:54   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Samme her. En gang jeg var på et ukjent sted og vi skulle kjöre i flokk og fölge for å finne fram, ble jeg stående fortvilet igjen - höygravid og höyröd i ansiktet, med et krampaktig tak i brekket. Det tok meg 10 minutter å få det lös. Hva er dette her for noe, da - en machogreie?

Å kjöre med brekket på, er heller ikke ukjent her i gården.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:48   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man står i en veldig svak oppoverbakke på glatten, er det nesten umulig å løse bilen. Da kan man banne veldig høyt og slå fast at Audi er elendig på vinterføre. Sa en kompis.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:32   #13
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det blir tungt å kjøre, og kjørelæreren sier (på oppkjøringen): "Kjør inn til siden ved første anledning". :erfaren:

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:46   #14
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mange gode venninner som har testet ut hva som skjer når man kjører med håndbrekket på. Jeg har også en slik venninne. Kjekt.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:01   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skjønner ikke hva man skal med handbrekket på inne i et parkeringshus, og værtfall ikke på flatmark.

Her kommer vi oss ikke av flekken å kjøre med handbrekket på.

Men har mange kjentfolk som har gjort samme "tabben"

Gammel 13-03-07, 21:34   #16
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg skjønner ikke hva man skal med handbrekket på inne i et parkeringshus, og værtfall ikke på flatmark.

Ikke alle parkeringshus er "flatmark".

Gammel 15-03-07, 22:26   #17
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

*HOST* Det er fordi man gjerne vil unngå at bilen ruller inn i en annen bil fordi man har glemt å sette bilen i gir, mens man selv er i butikken og handler. Ikke alltid greit å vurdere om det er flatt eller ikke.

Gammel 18-03-07, 11:17   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

En bekjent av meg påstår at bilen går veldig sakte og at det er fryktelig vanskelig å komme seg opp bakker. Kjører man lenge sånn så går det etterhvert litt raskere samtidig som det begynner å lukte litt svidd. Påstås det.

En annen venninne av deg kjørte en Peugot fra Asker til Oslo med håndbrekket på. Og lå stort sett rundt 100 km/t hele veien. Ikke noe problem i det hele tatt. Litt flaut selvfølgelig, men pytt. Ingen svilukt, ingen problemer med akselerasjonen. Muligens et dårlig håndbrekk?

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:18   #19
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En bekjent av meg påstår at bilen går veldig sakte og at det er fryktelig vanskelig å komme seg opp bakker. Kjører man lenge sånn så går det etterhvert litt raskere samtidig som det begynner å lukte litt svidd. Påstås det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:18   #20
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller man kan sette firehjulstrekkeren i Lock og synes bilen oppfører seg merkelig veldig lenge og man kan spørre en man(n) bor sammen med hva som skjer dersom man kjører med Lock i 80 km/t og samme mann kan se alvorlig på den som spør og svare at da, da er skaden umulig å fikse og er den som spør av den lettlurte sorten ser den som spør tusenlappene flagre mens den som svarer, den som svarer sånn, arme mann!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.