Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-11, 11:51   #281
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg gir visst 5 poeng nå, og registrerer at jeg har gått forbi gamle travere (OK, poppiser, da) som Mauser og Katta på lista.

Gir jeg to eller tre minuspoeng?

Katta begynte jo senere enn deg?

Gammel 08-06-11, 11:59   #282
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Du kan rødprikke meg i en annen tråd, rine, hvis du vil finne det ut. Siden jeg visstnok har stålkontroll på poengene mine.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 12:04   #283
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gir man fem plusspoeng gir man to minuspoeng. Gir man seks eller syv plusspoeng gir man tre minuspoeng.

Gammel 08-06-11, 15:37   #284
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg gir 10 poeng.

Pøh! :gjennomskuer:

Gammel 08-06-11, 15:38   #285
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Pøh! :gjennomskuer:

Det står så. Skal jeg prikke deg, så kan vi sjekke? Skriv et bra innlegg, da!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 15:39   #286
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11, faktisk. :tippet akkurat 25 tusen innlegg:

Hjelpes.

Gammel 08-06-11, 15:39   #287
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg gir bare tre... jaja... ikke lenge siden jeg bare ga en, så tre er da mer...

Gammel 08-06-11, 15:40   #288
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*Skyntermegåprøveåselgeunnanoemensjeghartilgang*

Gammel 08-06-11, 15:49   #289
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

*Skyntermegåprøveåselgeunnanoemensjeghartilgang*

Det lurte jeg litt på også.

Gammel 08-06-11, 15:50   #290
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes også 500 i poeng var litt høyt, synes det har vært fint å kunne bruke markedsplassen. Ikke at jeg har solgt noe, men jeg har kjøpt noe. Dumt å miste den muligheten. Mangler en god del poeng for å nå 500, så det blir vel ei god stund før man får tilgang igjen... Jaja.

Gammel 08-06-11, 16:29   #291
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det står så. Skal jeg prikke deg, så kan vi sjekke? Skriv et bra innlegg, da!

Jeg har akkurat bakt en kake, og jeg måtte saumfare kokeboka mi, med ei ku på, etter en sjokoladekake som skal tilsettes bakekakao. Å blande kakaoen inn sammen med eggedosisen, smøret, hvetemelet og vaniljesukkeret, er bare så deilig å se på. Før det blir helt mørkt, når det er sjokoladefarget og litt hvitt fremdeles. Jeg passet på å være den eneste i rommet så jeg fikk smake både vispen, bollen og sleikepotten! Haha! Det å være voksen har uten tvil sine fordeler!

Gammel 08-06-11, 16:30   #292
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har akkurat bakt en kake, og jeg måtte saumfare kokeboka mi, med ei ku på, etter en sjokoladekake som skal tilsettes bakekakao. Å blande kakaoen inn sammen med eggedosisen, smøret, hvetemelet og vaniljesukkeret, er bare så deilig å se på. Før det blir helt mørkt, når det er sjokoladefarget og litt hvitt fremdeles. Jeg passet på å være den eneste i rommet så jeg fikk smake både vispen, bollen og sleikepotten! Haha! Det å være voksen har uten tvil sine fordeler!

Menneh, det funker jo ikke å prikke deg her.

Gammel 08-06-11, 16:33   #293
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Da får jeg heller tro på deg, da!

Gammel 08-06-11, 18:18   #294
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hold nå snavla, Mave!
Nå kommer HP til å skru ned poengene våre igjen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 18:21   #295
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Crap!

Nothing to see, move on, move on!

Gammel 08-06-11, 18:49   #296
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Da går jeg vel ned til to igjen eller noe sånn da... Vi får håpe vi får formelen når det er nedjustert, så kan jeg regne ut når jeg kommer opp til tre igjen...

Gammel 08-06-11, 18:58   #297
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Beskjeden er en by i Afrika. Jeg har aldri vært god i geografi.

Den likte jeg...

Her inne er faktisk den eneste plassen jeg tør å handle brukt på nett - fordi jeg føler at det er litt tryggere... Jeg synes det er helt greit at det stilles krav til tilgang der, selv om det nok føles litt dumt for noen å miste en tilgang de allerede har hatt...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 20:40   #298
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Katta begynte jo senere enn deg?

Ja, men hun er mer poppis. Hun har blogg og sånn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 18:31   #299
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 11-06-11, 21:36   #300
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gir 3 poeng, men har til her om dagen gitt 4... Hvorfor det??

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.