Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Opprinnelig lagt inn av m^2, her.
Hvordan vet du hvor mange poeng hver av prikkene du har fått gir? Her har jeg gått glipp av noe tror jeg, er det noen funksjon-trykk-på-greie?
Over kontrollpanelet ditt står det hvor mange prikkepoeng du har.
Opprinnelig lagt inn av Katta, her.
For en stålkontroll dere har på prikkene deres!
Ehm, det gjelder egentlig ikke meg, altså. Grunnen til at jeg spesielt la merke til det denne gangen var fordi jeg skrev ned tallet etter at jeg fikk den ene prikken, og det var for å se hvor mye en prikk ville telle (jeg husker ikke i farten hvem det var som sa hun kunne testprikke). Og etter at HP hadde justert prikkestatusen manglet det altså 30 blanke.
Opprinnelig lagt inn av torsk, her.
Jeg har mer tro på at folk ikke husker hvor mange prikker de har fått på Markedsplassen over to-tre år, enn at det er mulig å miste 30 poeng på en prikk. :occam:
For all del - hvis det er to-tre år siden prikkene ble justert så skal jeg ikke påstå at jeg ikke har fått en eneste prikk på markedsplassen. Men jeg trodde altså at oppjustering skjedde litt oftere enn det.
Når det er sagt, er det absolutt ikke viktig for meg hvor mange poeng jeg mistet, jeg syns bare det var rart at en enkelt prikk skulle telle så mye.