|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nå da?
|
Sv: Oppskrifts-/middagstipstråd for oss med varer fra Kolonihagen?Vi fikk første kasse i går (frukt/grønt-mix), og det så veldig bra ut.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Oppskrifts-/middagstipstråd for oss med varer fra Kolonihagen?
Vi fikk heller ikke gulrøtter eller noe annet isteden. Dere erfarne Kolonihagere, pleier dere si fra om det når det skjer eller? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifts-/middagstipstråd for oss med varer fra Kolonihagen?Jeg fikk ikke poteter. ?
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oppskrifts-/middagstipstråd for oss med varer fra Kolonihagen?Jeg fikk heller ikke gulrøtter. Det har jeg ikke fått på disse tre kassene, faktisk, og jeg savner det, da det er en av de grønnsakene vi virkelig spiser en del av.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Vi merker det samme, det er veldig deilig. De er jo nyyydelige de tomatene da! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Oppskrifts-/middagstipstråd for oss med varer fra Kolonihagen?Tomater som ikke er sprøytet smaker virkelig HELT annerledes enn konvensjonelle.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Oppskrifts-/middagstipstråd for oss med varer fra Kolonihagen?Hodekålen bør man forresten lage bacon og kålsuppe eller fårikål av!
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Det var rød hodekål vi fikk denne gangen - jeg går ut fra at det går fint an å lage fårikål og slikt av den likevel, men hvis du har noen tips til noe som rødkål passer ekstra godt til, så er jeg lutter øre.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|