Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 14:57   #1
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg forstår at det er dumt for dem som har vært her i mange år, men da må man rett og slett bare bli mer synlig og delta mer aktiv slik at man blir akkurat det; en aktiv bruker.

Jeg vil si at det ikke nødvendigvis er noen sammenheng med å være aktiv og ryktepoeng. For å ta meg selv som eksempel så anser jeg meg selv som rimelig aktiv, henger her inne flere ganger daglig, men tror mer det handler om å være aktiv i de "rette" trådene.

Gammel 07-06-11, 15:05   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg vil si at det ikke nødvendigvis er noen sammenheng med å være aktiv og ryktepoeng. For å ta meg selv som eksempel så anser jeg meg selv som rimelig aktiv, henger her inne flere ganger daglig, men tror mer det handler om å være aktiv i de "rette" trådene.

Det skal godt gjøres å ha en 1/1-ratio på innlegg og rykte, da, og du har jo ikke så veldig mange innlegg. Jeg hadde nesten et poeng pr innlegg en god stund, men det var vel bare fordi jeg fikk mange hyggelige prikker i introduksjonstråden min. Jeg tror man bare må regne med at 500 innlegg kommer lenge før 500 ryktepoeng, så løsningen er å skrive mer.

Gammel 07-06-11, 15:13   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det skal godt gjøres å ha en 1/1-ratio på innlegg og rykte, da, og du har jo ikke så veldig mange innlegg. Jeg hadde nesten et poeng pr innlegg en god stund, men det var vel bare fordi jeg fikk mange hyggelige prikker i introduksjonstråden min. Jeg tror man bare må regne med at 500 innlegg kommer lenge før 500 ryktepoeng, så løsningen er å skrive mer.

Sånn for moro skyld; om jeg deler ryktepoeng på innlegg får jeg 0,59. Da ville det vel i teorien tatt meg 8-900 innlegg å få 500 ryktepoeng. Jeg vet jo at de kommer litt i rykk og napp osv, men i teorien.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.