Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan quick-fix'e bad med stygge fliser?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 00:02   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan quick-fix'e bad med stygge fliser?

Man bor der til man har vent seg til de opprinnelige, stygge flisene. :lat:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 00:08   #2
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Man bor der til man har vent seg til de opprinnelige, stygge flisene. :lat:

Tar det lang tid? Har prøvd i snart 5 år.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 00:23   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Tar det lang tid? Har prøvd i snart 5 år.

He-he. Jeg tror jeg klarte ignorere de grusomme flisene med store roser i løpet av en tre måneders tid. Men jeg er tross alt langt under middels interiørinteressert.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 00:30   #4
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

He-he. Jeg tror jeg klarte ignorere de grusomme flisene med store roser i løpet av en tre måneders tid. Men jeg er tross alt langt under middels interiørinteressert.

Jeg er nok i den kategorien jeg også, men flisene her hjemme er ikke pene. Dessuten er det idiotisk med hvite flis på badegulvet. Sa jeg at jeg har mørkebrunt hår?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:06   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg malte flisene på badet i en leilighet jeg hadde - ble veldig fint. Men, som andre også har sagt er det kjempeviktig å gjøre en grundig jobb med avfetting. Jeg brukte sterkt salmiakk-vann og gikk over flere ganger slik at det ikke var noe fett eller fingermerker igjen på flisene. Bruk maling beregnet på fliser og kos deg med nytt bad.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.