|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katt, fordeler og ulemper
Akkurat det gjelder jo alle dyr da, og jeg syns ikke det er noe man behøver å ta så veldig hensyn til, man må vel velge det som passer best for sin familie. Eldste har to venninner som er allergiske mot katt, og de er ofte på besøk selvom vi har katt. Hun ene tar piller, hun andre gjør ingenting spesiellt. Vi pleier å holde katten ute når de er her, men det er jo kattehår overalt likevel. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Katt, fordeler og ulemper
Man MÅ jo ikke ta hensyn til det, men jeg syns det er rart å ikke tenke over det. Selv om det går fint for akkurat de to barna du kjenner, så vil du utelukke en del andre barn, som er mer allergiske. Det er faktisk ikke alle som kan ta bort allergien bare ved medisin, og noen syns vel også det er betenkelig å laste ungene fullt opp med medisin for et besøk.
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Katt, fordeler og ulemperJeg har en abbysiner og en siameser. Begge var innekatter før, men har fått lov til å være ute etter at jeg fikk dem (omplassering som halvvoksne) Sia er bare ute sammen med meg, mens Aby er nabolaget rundt og koser med alt og alle nå om sommeren, ingen av dem er ute om vinteren.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 12-06-11 kl 00:58. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|