|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?Jeg er strenge-slemme-kjipe-mamma så min jente på 4 får ikke se noen filmer som ikke er beregnet på små barn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?
Jeg tror ikke det har så mye med slem eller streng-mamma å gjøre. Noen barn, som min venninnes lille gutt, tåler ikke slike filmer. Jeg ville uansett aldri vist slike filmer til andre barn enn mitt eget. Jeg kjenner henne og vet hva hun liker / tåler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?I går så Plutten Dirty Dancing. Var det feil? Er jeg en dårlig mor? Han sto med henda over hodet og danset så heftig som man bare kan når man såvidt har tatt sine første skritt.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 15-10-06 kl 13:42. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?Poden er veldig flink til å sette grenser selv for hva som er skummelt og ikke, og da er vi allerede nede på Nemo-nivå. Han er som sin mor veldig over-empatisk, og lever seg totalt inn i handlingen, og ser uten distanse. Dette fører til at jeg er veldig streng også der han er mer interresert også. Som feks. når farfar ser nyheter. Vold, drap, overgrep, katastrofer og terrorisme er ikke noe jeg synes barn trenger å se. Voldsfilmer vil ikke være tillat i mitt hus så lenge han bor hjemme uansett alder. Og ellers, så synes jeg aldersgrensene på filmene er en ok rettesnor. Samt å følge litt med på hvordan ungen er. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?10 åringen min har ikke fått sett LOTR-filmene enda
|
|
|
#7 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?Her går det på Star Wars. 7 åringen elsker de filmene (mulig den siste filmen er vel skummel, men vi har "forward" knapp på fjernkontrollen og den brukes ivrig når mamma syns det blir for ille. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|