Sv: Medlemssalong II
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Det er klart. Men jeg tror ikke faren for det er veldig overhengende - jeg mener egentlig bare å antyde at selv om ryktepoengene man har er et slags mål på "popularitet", så er ikke det nødvendigvis så ille som det høres ut. (Selv om jeg forstår at det kan høres ut som jeg prøver å mele min syke mor her.)
"Klikker" eller "gjenger" er det jo helt klart her, som andre steder. Men jeg opplever dem ikke som ekskluderende i den forstand at ingen nye har sjans til å få være med. Jeg synes det ser ut til at nye medlemmer som bidrar positivt tas veldig raskt inn i varmen.
Selvsagt.
Men min erfaring er at jo mer privat et sånt sted er, jo mer vil man unngå at folk man ikke kjenner så godt kommer til. Altså blir det kanskje lettere for "kusina" som har vært med på treff, men som ikke har deltatt særlig i forumet over tid enn en som aldri har truffet noen i RL, men som har bidratt over tid på forumet. Man er jo litt redde for å bli lurt og for å en dag finne sine innerste betroelser klippet og limt til fora som voy, liksom.
Men for all del; prikker er en god målestokk det. Bare ikke alene. Og det var vel slik admin hadde tenkt også. Jeg bare slang på noen greier om fartstid. Da kan jo også de som ikke er på treff etc. få tid til å bli kjent med nykommeren.
Sånn bortsett fra det er det egentlig hipp som happ for meg hvordan det blir. Jeg vet ikke om jeg personlig føler behovet for en ny medlemssalong heller. Jeg må visst bare blande meg uansett. 
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|