|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Medlemssalong IIDelvis enig med Elinblu Sist redigert av Jessica : 09-03-07 kl 14:11. Årsak: Måtte bare presisere..... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Medlemssalong II
Det tror jeg ikke jeg heller vil komme til å bli. Men jeg ser og forstår at andre har et ønske om et slikt underforum.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Jeg forstår det. Samtidig så tenker jeg at skal man være privat så bør man kjenne de som er inne IRL, rett og slett. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Ja, jeg er heller ikke virkelig "privat" overfor folk jeg ikke kjenner veldig godt, samtidig som jeg er totalt ikke-anonym på nettet, og ikke har noe problem med å bli gjenkjent. Andre har andre grenser - noen skriver om samlivsproblemer og seksuelle preferanser i en blogg under fullt navn, andre tør ikke si hvilken by de bor i en gang når de poster under nick på et webforum som dette.
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Jeg synes det skal være et kriterie at man ønsker å delta på et slikt forum, og at det skal være en knapp på kontrollpanelet som blir tilgjengelig så man kan melde seg inn dersom man vil når man oppfyller tilgangskravene.
+ Egeninnmeldig for dem som ønsker å delta. At en ikke blir utomatisk medlem.
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Ikke dumt. Kanskje man samtidig skal legge til et postekrav. Slik at man ikke bare leser og får med seg all sladder.
|
|
|
#9 |
|
Live and let live
|
Ja, det var det jeg mente å si med ønsker å delta.
|
|
|
#10 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIJeg er enig, selv om jeg er LANGT fra kravene!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|