|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIÅ fy søren så mange prikketiggetråder det kommer til å bli. :spår:
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Medlemssalong IIDelvis enig med Elinblu Sist redigert av Jessica : 09-03-07 kl 14:11. Årsak: Måtte bare presisere..... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Medlemssalong II
Det tror jeg ikke jeg heller vil komme til å bli. Men jeg ser og forstår at andre har et ønske om et slikt underforum.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Jeg forstår det. Samtidig så tenker jeg at skal man være privat så bør man kjenne de som er inne IRL, rett og slett. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Ja, jeg er heller ikke virkelig "privat" overfor folk jeg ikke kjenner veldig godt, samtidig som jeg er totalt ikke-anonym på nettet, og ikke har noe problem med å bli gjenkjent. Andre har andre grenser - noen skriver om samlivsproblemer og seksuelle preferanser i en blogg under fullt navn, andre tør ikke si hvilken by de bor i en gang når de poster under nick på et webforum som dette.
|
|
|
#9 |
|
Live and let live
|
Jeg synes det skal være et kriterie at man ønsker å delta på et slikt forum, og at det skal være en knapp på kontrollpanelet som blir tilgjengelig så man kan melde seg inn dersom man vil når man oppfyller tilgangskravene.
+ Egeninnmeldig for dem som ønsker å delta. At en ikke blir utomatisk medlem.
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Ikke dumt. Kanskje man samtidig skal legge til et postekrav. Slik at man ikke bare leser og får med seg all sladder.
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Ja, det var det jeg mente å si med ønsker å delta.
|
|
|
#12 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIJeg er enig, selv om jeg er LANGT fra kravene!
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Nettopp derfor bør det være innleggsgrense også. Gjerne mer enn 1000 for min del. På den måten har man, forhåpentligvis, blitt litt "kjent" med personene slik at magefølelsen kan bedre fortelle deg hva du kan dele.
|
|
|
#18 |
|
godt brukt
|
Høres fornuftig ut. |
|
|
|