|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barns antrekk i konfirmasjonDet er da ikke lettere med jenter enn gutter. Har man en mørk penbukse og en kordbukse og noen skjorter har man alltid et pent antrekk til gutt. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Barns antrekk i konfirmasjon
Jeg synest det høres helt fint ut til barn ja. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Barns antrekk i konfirmasjonJeg er også sær. Olabukse er ikke penantrekk for slike anledninger. Det hjelper ikke at den er aldri så ny. Pomen har alltid kordbukser i passe str. De går til nød om vi ikke har noen penbukse utover det. Med skjorte til, skulle han være kledd for det meste.
|
|
|
#45 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Barns antrekk i konfirmasjonVi har ingen cordbukser, men knebukser/ 3/4-lange bukser i lin går hele året. Med eller uten strømpebukser under. Og så er sånne bukser lettere mtp. lengde, for langbukser er vanskelig å kjøpe til poden. De passer som regel aldri i både lengde og vidde.
|
|
|
|
#46 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Lurt! Hvit strømis er kanskje penest da? Tror jammen jeg skal gå til innkjøp av noe sånt. "Emil" skjorte til da?
|
|
|
#47 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Barns antrekk i konfirmasjonEmilskjorte og kremhvit strømpebukse, ja. Evt. vanlig hvit skjorte og vest.
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Barns antrekk i konfirmasjonJeg støtes selvsagt ikke av gutter i jeans i en konfirmasjon, men jeg innrømmer gjerne at jeg synes det er stusselig og litt fattigslig. Jeg er fordomsfull nok til å tenke "kjære, har de ikke råd til penklær, eller?". Mulig det sier mer om meg enn noe annet, men jeg tror ikke jeg er alene om dette. Det er da ikke mer bortkastet å kjøpe pentøy til en jente enn en gutt? Jeg har aldri sett ei jente i jeans og joggesko verken på 17. mai eller konfirmasjon. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tittel og tittel....
|
Ikke? Jeg så flere jenter i dongeri og joggesko på 17. mai. Reagerte ikke nevneverdig på det.
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Og det er gjerne dongeribukser som er ferdig slitt som er dyrest!
|
|
|
#51 |
|
Fortynnet
|
Sv: Barns antrekk i konfirmasjonJeg syns heller ikke det er mer bortkastet med pentøy til gutter enn til jenter. Vi har alltid hatt et pent antrekk eller to (inkludert sko) til alle fire guttene. Syns ikke det er bortkastet å ha det til de anledningene som trengs (jul, 17. mai, konfirmasjon, dåp, navnefest, bursdager osv). |
|
|
|
|
|
#52 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne føler jeg faktisk for å kommentere.
|
|
|
#53 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Barns antrekk i konfirmasjonPenbukse ja.
|
|
|
#54 |
|
Glamorøs
|
Fattigslig? Ja, det sier mer om deg.
|
|
|
#57 |
|
Glamorøs
|
Ikke sant? Min erfaring er at pynteglede sjelden henger sammen med kjøpestyrke. Ei heller at jeans er billigere enn kjoler og penbukser.
|
|
|
#58 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
|
|
#59 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Jupp.
|
|
|
#60 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Barns antrekk i konfirmasjonJeg foretrekker penbukse på guttungen hvis han skal pynte seg litt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|