Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Konfirmanten som ga bort alt hun fikk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-11, 19:51   #1
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikk

Men tror du ikke en så reflektert person som i dette tilfellet skjønner det?
Kanskje har hun en liten jobb utenom skolen eller kanskje hun ikke er så opptatt av feks.merkeklær som de fleste på henne alder?
Nå tar jeg bare utgangspunkt i denne spesielle saken,altså.
Vil tro at det aldri hadde vært noe tema med de fleste kids i denne aldersgruppen.For de fleste ville aldri gjort som denne jenta.Dessverre.

Gammel 21-05-11, 20:01   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Men tror du ikke en så reflektert person som i dette tilfellet skjønner det?
Kanskje har hun en liten jobb utenom skolen eller kanskje hun ikke er så opptatt av feks.merkeklær som de fleste på henne alder?
Nå tar jeg bare utgangspunkt i denne spesielle saken,altså.
Vil tro at det aldri hadde vært noe tema med de fleste kids i denne aldersgruppen.For de fleste ville aldri gjort som denne jenta.Dessverre.

Jeg vil anta at hun og foreldrene hennes har det greit. Men for mange vil kanskje dette være et kjærkomment tilskudd til økonomien både for ungdom og foreldre. Så må jo foreldre og barn finne ut sammen hvordan dette skal håndteres med tanke på framtida.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 20:09   #3
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja,jeg skjønner det.Men jeg tror ikke dette gjelder¨så mange,tror ikke det blir en hipp trend blandt landets fjortiser akkurat.
Jeg tar kun utgangspunkt i denne saken og blir faktisk trist når jeg leser at noen mener hun er utakknemling og at det nærmest er svindel hun driver med.
Hiver meg svært sjelden inn i heftige diskusjoner(les:aldri),men denne ble jeg så provosert av.
Hun er en inspirasjon i mine øyne.Så ung og samtidig så moden og reflektert.

Gammel 21-05-11, 20:31   #4
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg vil anta at hun og foreldrene hennes har det greit. Men for mange vil kanskje dette være et kjærkomment tilskudd til økonomien både for ungdom og foreldre. Så må jo foreldre og barn finne ut sammen hvordan dette skal håndteres med tanke på framtida.

Jeg så intervju med denne jenten på tv og tenkte at noen kanskje vil føle seg litt provosert av dette. Provosert er egentlig et alt for sterkt ord men i mangel på dekkende ord...
Nettopp pga det Dronningen sier her at ikke alle er i en posisjon til å kunne gjøre akkurat det. De andre konfirantene er jo ikke griske fordi de ikke gjør det samme. Men dette var bare en følelse jeg fikk.

Må få presisere her at jeg syns det hun gjør er helt fantastisk!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.