|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pannekaketråden med tvistNip: Jeg velger å tro at du overdriver kraftig, men jeg tar meg i å tenke at du er veldig ensporet. Har du virkelig ikke andre ting i forhold til foreldrerollen, oppdragelse og oppvekstvillkår enn pannekakeinntaket, som opptar deg? Anser du kostholdet som så mye viktigere enn andre ting, som man får inntrykk av?
|
|
|
|
#63 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pannekaketråden med tvistFor all del; jeg er selv opptatt av et godt og variert kosthold, men det er den angsten man fornemmer i dine innlegg som for meg virker mer usunn enn det meste annet.
|
|
|
|
#64 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistI dag skal vi kose oss med pannekaker igjen til middag. Jeg gleder meg! |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvist
hehe... så fordi jeg snakker om pannekaker mye på nett, så betyr det at det eneste jeg bryr meg om er pannekaker? |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Det passer desverre litt dårlig i dag for jeg skal ehmmmm på noe annet i kveld, så jeg er opptatt - veldig opptatt. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jeg vet hva angst er, dette handler ikke om angst. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Fortynnet
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSønnen min er 9 og har aldri sagt noe om at bilsete er flaut. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Det er jo bra, kanskje fordi alle kameratene bruker det også |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Personlig pessimist
|
Nå er det egentlig sjelden jeg legger merke til nick på samme måten som jeg har blitt oppmerksom på ditt. Så det kan godt hende du ikke er så annerledes som jeg får inntrykk av.
|
|
|
|
#73 |
|
Jeg skjønner jo at det virker sånn her inne fordi jeg synes kosthold er det som er gøy med forumene. Ihvertfall nå for tiden. Det betyr jo ikke at det er eneste jeg bryr meg om alikevel? |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pannekaketråden med tvistHvis jeg skal dømme etter flekkene på genseren, var det i hvert fall tomatsaus involvert.
|
|
|
#75 |
|
haha... da spiser Vetle mye gress og søle |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Originala
|
Sv: Pannekaketråden med tvist]
Njæs, men du vil jo uansett assosieres med pannekaker nå og i lang tid framover likevel, så hvorfor ikke kjøre på med pannekaketråder. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
maler
|
Sv: Pannekaketråden med tvistMine har ikke spist borte på en stund, men han som var på middagsbesøk hos oss denne uka fikk torsk stekt i panne med grønnsaker og poteter til. Han som var der uka før takket nei til pølser (grillet). Han liker virkelig ikke pølser, det hadde jeg glemt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|