|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSiste besøk her fikk servert en skive i hånda ute og en is. Sist redigert av Slettet bruker : 20-05-11 kl 08:09. |
|
|
|
#2 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSiste besøk her fikk hjemmelagede fiskeboller, blomkål og erter og rotmos.
|
|
|
#3 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Pannekaketråden med tvist
Oppskrift på hjemmelagede fiskeboller, Kitty?
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistUngene har en dag i uka de har med en venn hjem hver som bor litt lenger unna sånn at de blir med hjem rett fra barnehage/sfo. Synes ungene er veldig takknemlige jeg. Eneste jeg passer litt på er at jeg ikke blander sammen ting, men har ting litt i skåler hver for seg, så velger de fritt hva de vil ha. Forrige gang hadde vi meksikansk gryte med ris og oppkuttede grønnsaker/salat ved siden av. Moren til minstemann sin venn fikk støre øyne når jeg fortale at sønnen hennes på 4 år hadde gjort et stort innhugg i fetaosten som var ved siden av alt det andre han også spiste. Det var visst noe av det beste han hadde smakt. Det hadde han tydeligvis aldri fått hjemme. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Pannekaketråden med tvist
Fikk han ikke mat?! |
|
|
|
#7 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Pannekaketråden med tvistvi hadde gjester i går, og de fikk faktisk pannekaker
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Pannekaketråden med tvistBarnehagebarn som vi ikke kjenner så godt serveres noe barnevennlig som jeg regner med de liker, gjerne pannekaker.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|