|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Men blir de myke altså? Jeg synes de kjennes veldig stive og tykke ut i butikken. Jeg synes POP-klær er verdt det i hvertfall. De har en helt annen kvalitet enn HM for eksempel. De holder farger og fasong og har en god passform. Og har fine farger og ingen monstersymboler. Småfolk sine gensere er jeg imidlertid skuffet over, de holder ikke spesielt godt i vask, fargene falmer.
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Jeg synes egentlig Nova Star-bukser er verdt prisen. Jeg har bare kjøpt en av barnas 6 Nova Star-bukser til full pris, men akkurat Nova star-buksene er vår absolutte favoritt og hadde nok kjøpt dem selv om jeg ikke hadde fått dem på salg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?
De vi har er iallefall veldig myke. De var kanskje litt "butikkstive" i begynnelsen, men det må har forsvunnet ganske kjapt. Jeg synes egentlig de har tilsvarende kvalitet som P.O.P., men akkurat disse baggy buksene synes jeg NovaStar gjør bedre enn P.O.P. De er rett og slett mye kulere
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Jeg er veldig fornøyd med Småfolk sitt tøy, mener det har vært elastan i alt vi har hatt av topper ol. Holder fasongen og fargene.
|
|
|
#5 |
|
Lett rørt
|
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Vi kjøper bukser fra Nova Star til eldste og ikke HM, men det er mest fordi Nova Star henger på ham og det gjør ikke HM.
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?Jeg har sett på Nova Star buksene pga passformen og ikke fordi de er kule. Jeg synes de ser ut som bukser, jeg.
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?
98, de er store, passer helt til han er minst 104.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|