Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 20:13   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Noen ganger savner jeg tiden før FB. Da man ikke visste så mye om folk. At naboen er FrP-tilhenger, og at den tidligere kompisen er Rasist™. For eksempel. Men så kom BIM, NM og FB (jeg holdt på å skrive FP ) på løpende bånd. Og jeg lærte om virkeligheten av virkeligheten, for å ta det siste sitatet litt på alvor.

Gammel 15-05-11, 09:54   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Noen ganger savner jeg tiden før FB. Da man ikke visste så mye om folk. At naboen er FrP-tilhenger, og at den tidligere kompisen er Rasist™. For eksempel. Men så kom BIM, NM og FB (jeg holdt på å skrive FP ) på løpende bånd. Og jeg lærte om virkeligheten av virkeligheten, for å ta det siste sitatet litt på alvor.

Ikke sant! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tenkt "å nei, ikke du også!" i løpet av min FB-tid. Fyren som var så hyggelig på videregående har nå meldt seg inn i gruppa "Nei til gratis førerkort til innvandrere" f.eks.
Forresten, hva er dealen med den gruppa? Har det noen gang vært på frågan at alle innvandrere skal få gratis førerkort?

rine er ikke aktiv  
Gammel 15-05-11, 10:24   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Forresten, hva er dealen med den gruppa? Har det noen gang vært på frågan at alle innvandrere skal få gratis førerkort?

Sånt er så teit. Kanskje vi skal lage en gruppe for Oss som er imot å benytte hundekjøtt i pølser eller noe sånt, en indignert gruppe som IKKE synes det er akseptabelt å begynne å blande hundekjøtt i maten. Det kunne jo være det kom opp som et tema en gang, og da er vi forberedt!

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 15-05-11, 16:23   #4
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Sånt er så teit. Kanskje vi skal lage en gruppe for Oss som er imot å benytte hundekjøtt i pølser eller noe sånt, en indignert gruppe som IKKE synes det er akseptabelt å begynne å blande hundekjøtt i maten. Det kunne jo være det kom opp som et tema en gang, og da er vi forberedt!

Det er en gruppe jeg kunne støttet.

Gammel 15-05-11, 16:39   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

NEI til GRATIS hundekjøtt til UTLEDNINGER.

Gammel 15-05-11, 11:34   #6
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke sant! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tenkt "å nei, ikke du også!" i løpet av min FB-tid. Fyren som var så hyggelig på videregående har nå meldt seg inn i gruppa "Nei til gratis førerkort til innvandrere" f.eks.

Ikke mindre enn FEM av mine "venner" er med i den gruppen!

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.