|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Jeg vasker stort sett selv, mannen liker heller betale for det. Så da tar vi hver vår. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Vasker selv , har en bekjent som vasket biler i starten før han fikk opphold og fikk 16kr timen så jeg er ikke så fan av de shappene i min umiddelbare nærhet som driver med bilvask (oslo øst) Desuten har jeg en trønder som gjør det gratis
|
|
|
#43 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Nei, det gjør jeg ikke, det er dritkjedelig å vaske bil, så det betaler jeg andre for. Livet er for kort til å bruke det på ting man ikke liker. Det hadde kanskje vært noe annet om jeg, som mannen, kjørte en liten rød som var gøy å pusse på, og ikke en diiiiger grå greie jeg omtrent må bruke stige for å vaske.
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 13-05-11 kl 01:02. Årsak: Iphone... |
|
|
|
|
|
#44 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Mannen vasker bilene - og han liker det. Ellers koster det 200 for innvendig og utvendig vask borti høgget her.
|
|
|
#45 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?
Det er en annen her som alltid hadde feil med kassen. Bruker de ikke lenger. De her virker mer seriøse. Klargjør biler for firma, har dekkhotell m.m. Og man får kvittering, ja.
Sist redigert av United : 12-05-11 kl 21:20. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Nei, jeg går på bensinstasjon, men ser for meg å finne noen flinke som heller kan ta den både innvendig og utvendig. Da blir den penere. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Her vasker vi selv ja. Med egnet, støpt vaskeplass skulle det tatt seg ut at vi betalte andre for å gjøre det.
|
|
|
#49 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Far vasker bilen!
|
|
|
#50 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Kjører i maskin. Har brukt bilpleiefirma en gang, det var fantastisk. Men vær litt obs på billigsjapper, endel har fått lakkskader o.l. Fordi de ikke ( alle) har greie på det de holder på med ). Det dekker ikke forsikringen... |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Trøtt
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?En gang i blant vasker jeg bilene selv, fordi jeg syns det er hyggelig å gjøre det. Som regel slår lathetsgenet til og da får jeg det gjort, innvendig og utvendig vask på en semilokal vaskesjappe.
|
|
|
#52 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Tråden minner meg på noen naboer jeg hadde før. Tettbygd strøk, og ene nabodamen sto og vasket bilen i joggesko, ikke(!) lang t-skjorte og hvit truse.
|
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Det er mannen sin jobb, å han gjør det ikke selv.
|
|
|
|
#56 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Vi har bare hatt bil i ett halv år ca og i dag tok vi den i en runde i maskin. Tror igrunn det kommer til å være samboers jobb om vi ikke kjører den i maskin. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vasker du/dere bilen selv?
Nei! Men jeg er selektiv med hvem som vasker den..
|
|
|
#58 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Min nye Peugeot vasker jeg selv på begge sider. Synes forresten at 350 kroner for innvending og utvendig vask var mye. I Trondheim betaler man 200.
|
|
|
#59 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du/dere bilen selv?Vi vasker aldri selv, men leverer den inn for vask både innvendig og utvendig for 250kr. Bilen blir knall bra. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|