Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpefri mars?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 12:08   #101
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpefri mars?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ja... er jo ikke å shoppe det da?

I mine øyne er shopping å kjøpe mer TING. Klær, sko, intreør osv.

Ikke en kaffe i byen, eller et frisør besøk. Evt kinobilletter, eller heiskort

Det er slik jeg tolker jeg det og. Å gjøre noe sammen med ungene koster som regel penger og det hadde vært trist om vi ikke kunne dratt på noe som helst pga shoppingfri måned.

Vi hadde med matpakke i bakken så det ble ikke kjøpt noe utenom heiskort.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 12:28   #102
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det er slik jeg tolker jeg det og. Å gjøre noe sammen med ungene koster som regel penger og det hadde vært trist om vi ikke kunne dratt på noe som helst pga shoppingfri måned.

Vi hadde med matpakke i bakken så det ble ikke kjøpt noe utenom heiskort.

Hvis man ikke skal kunne unne seg NOE så kommer jo hele det sosiale livet mitt til å gå rett vest. Kafe med venninner er i allefall noe jeg ikke kommer til å spare på.
Men jeg går rett forbi alle butikkene til og fra

Man må kunne finne på ting.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 18:52   #103
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Det meste koster jo litt penger, jeg mått fylle bensin her om dagen, og må kjøpe spyleveske, også skal jeg og lillemor bade på torsdag, jeg prøver å spare/bruke minder penger på unødvendig tull slik at jeg og lillemor kan bruke mer på og kose oss, bading og turer og slikt til sommern

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 19:34   #104
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brukt 50 kroner på 2 refleks vester til bilen i dag.
Det er kanskje lov eller....?

Gammel 07-03-07, 21:00   #105
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Jeg har brukt 50 kroner på 2 refleks vester til bilen i dag.
Det er kanskje lov eller....?

Du er jo en alvorlig kriminell om du ikke kjøper slike vester, så det er nok lov

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 21:34   #106
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(og jeg har IKKE kjøpt mobilen i shoppetråden. Fikk ny fordi min ALDRI ble fikset)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 22:40   #107
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

(og jeg har IKKE kjøpt mobilen i shoppetråden. Fikk ny fordi min ALDRI ble fikset)

Jeg som SPRANG hit fra shoppetråden for å se din gode unnskyldning.

Gammel 07-03-07, 22:50   #108
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Nå synes jeg det kan bli 12 april så fort som fy.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 07:13   #109
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Nå synes jeg det kan bli 12 april så fort som fy.

NÅ er det liksom helt greit, for jeg har ikke penger.. men mellom 12 mars og 12 april kommer det til å bli

Gammel 09-03-07, 16:54   #110
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vært i byen i hele dag. Ikke kjøpt noe

Gammel 09-03-07, 17:41   #111
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vært i byen i hele dag. Ikke kjøpt noe

Samme her!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 17:43   #112
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Samme her!

De som bor på øde og landlige steder har det nok litt enklere enn oss.

Hardt liv i Oslo

Gammel 09-03-07, 19:53   #113
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Pastill, jeg har heller ikke shoppet. Riktignok kjøpte vi en dyne tidligere i dag, men mannen betalte. Dessuten var det noe vi måtte ha. Vi får overnattingsgjester i morgen, 3 stykker, men har kun 2 ekstra dyner. I'm still going strong. :toff:

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:55   #114
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

HOLDT på å ryke idag!
Men sto over

Fant en nyyyyyydelig RiccoVero kjole i sort/hvitt - skikkelig 50talls. Nydelig. Og 42 passet
Men kosta 1890 kr Og takk for det, for da ble det ikke noe kjøp. Skal jo ha kjole til bryllup.. men skal vente til april!

Gammel 09-03-07, 21:01   #115
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det var sånn at bursdagsgaver var lov å kjøpe? Kom på at jeg skylder venninna mi en gave, og hun hadde bursdag i februar. Føler liksom ikke at jeg kan drøye den til april.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 21:45   #116
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ikke shoppet noe ennå.

Gammel 09-03-07, 23:48   #117
Pastill
Pauset

Standard

*oppdaterer*

C@mill@
Guniss
Pastill
Trulte
Nelly Nickers
Vanilja
Georgine
Amylin
Hønni

Gammel 09-03-07, 23:50   #118
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det var sånn at bursdagsgaver var lov å kjøpe? Kom på at jeg skylder venninna mi en gave, og hun hadde bursdag i februar. Føler liksom ikke at jeg kan drøye den til april.

Må vel være lov?

"Nei du.. blir ikke noe gave. Har shoppestans"

Gammel 10-03-07, 18:29   #119
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gaver er så klart lov!

Gammel 10-03-07, 20:42   #120
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sviktet. Jeg holdt 9 dager.
Kjøpte katvig velour heldress til August, og camper mary janes til meg selv. Totalt av den nette sum av 1600 kroner. Så jeg har sviktet. Big time Og hadde de hatt den odd molly strikkekjolen hadde jeg sikkert tatt den og. Men de var utsolgt.

Men det er jo slik som en slankekur.. Et tilbakeslag skal jo ikke være enden på visa
Og jeg melder meg på "kjøpestopp resten av mars" lista om det finnes en slik en...

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.