Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-11, 01:01   #301
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Absalone: tenkte du å få den amerikanske økonomien på fote helt alene?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 09:39   #302
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Absalone: tenkte du å få den amerikanske økonomien på fote helt alene?

Men generøst det da!!? *hihi* Nei, det er helt kriminelt hvor mye penger som har røket med, men samtidig ufattelig hvor mye vi har fått for dem!

Gammel 08-05-11, 09:40   #303
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Masse fint, Absalone! Skulle ønske din jente var et år eldre enn min...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 11:32   #304
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så utrolig mye fint, Absalone . Kjenner jeg fikk lyst på en USA tur nå ja...

Denne var kul, mener jeg har sett figuren på tv...heter den noe spesielt ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 11:37   #305
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Så utrolig mye fint, Absalone . Kjenner jeg fikk lyst på en USA tur nå ja...

Denne var kul, mener jeg har sett figuren på tv...heter den noe spesielt ?

Det er jo fra Phineas and Ferb, men akkurat hva denne fyren heter husker jeg jo så slett ikke ... Det er jo den der beveren eller hva det nå skal forestille - Perry/Agent P er det visst. Google er tingen!!

Gammel 08-05-11, 11:43   #306
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Så mye fint Absalone
:vil også over dammen..:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 17:41   #307
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun der Absalone må ha mange barn, tenkte jeg da jeg så nedover alle bildene.
Utrolig mye fint! Moro å handle når prisene er gode.

Gammel 08-05-11, 20:23   #308
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Mannen har kommet hjem fra Nederland og har shoppet litt til ungene.

Desigual jakker og Geox

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 20:59   #309
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg venter på en alvekåpe fra Jubel:

Denne fargen, men jeg tror jeg bestilte rødt stoff der denne er blå, ellers samme stoff. Hun vant 1.premie i Håndlaga 2011 kategori Barn for denne.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 21:17   #310
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Hun der Absalone må ha mange barn, tenkte jeg da jeg så nedover alle bildene.
Utrolig mye fint! Moro å handle når prisene er gode.

Jeg har altså bare to. Men når det er sagt, så blir det jo ikke handlet stort mer for denne sesongen nå - derimot sier jeg ikke nei takk til en NYC-tur eller noe mot høsten, for å handle inn for neste sesong. Har akkurat sendt mannen videre til England på fotballkamp i 30 årsgave, så jeg hadde håpet å kunne stikke på en tur selv litt senere i år.

Gammel 09-05-11, 23:36   #311
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra Fam Irvolls nye barnekolleksjon, kåpe til 17mai:

Gammel 10-05-11, 23:40   #312
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

De her var knalltøffe Benzo.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 23:42   #313
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ikke sant! Frøkna er veldig fornøyd. Hun har Converse, men det blir litt klamt i varmen. Geox er supre der, altså.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 23:33   #314
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Familiebutikken har visst plutselig denne jakken inne likevel, så pakken med denne er sendt, den andre pakken jeg bestilte har de plutselig avbrutt bestillingen på

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 08:48   #315
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte denne til åtteåringen i går, han synes den er kjempefin (og det gjør jeg også)! Stripene som ser rosa ut er røde.

When tomorrow comes
Gammel 13-05-11, 09:55   #316
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Kjøpte denne til åtteåringen i går, han synes den er kjempefin (og det gjør jeg også)! Stripene som ser rosa ut er røde.

Ja, den er kjempefin!! Ei venninne kjøpte den til ungene sine (jente og gutt) og det er nesten så jeg synes det er synd at snuppa her har nok jakker

Gammel 13-05-11, 11:54   #317
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Hehe! Ja, den er skikkelig fin - og passer jo like fint til gutt som til jente. Blir ikke så fort skitten heller, vil jeg tro.

When tomorrow comes
Gammel 13-05-11, 11:55   #318
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ja, den er kjempefin!! Ei venninne kjøpte den til ungene sine (jente og gutt) og det er nesten så jeg synes det er synd at snuppa her har nok jakker

Nok jakker?

Gammel 13-05-11, 12:52   #319
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Cardigan fra Noa Noa til vesla. Den er nydelig!

When tomorrow comes
Gammel 13-05-11, 12:56   #320
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Hehe! Ja, den er skikkelig fin - og passer jo like fint til gutt som til jente. Blir ikke så fort skitten heller, vil jeg tro.

Si fra når du skal selge da (....så skal ikke jeg kjøpe så mange i mellomtiden ).

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.