Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

En egen plass for gutta?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 11:45   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Alle forumene er unisex.

Kanskje ikke graviditetsforumet. (Og husmorskolen kan kanskje også diskuteres?)

Gammel 02-10-06, 12:05   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kanskje ikke graviditetsforumet. (Og husmorskolen kan kanskje også diskuteres?)

Jeg kan godt diskutere jeg.

Menn gjør vel like mye husarbeid som kvinner? Her i huset gjør mannen hvertfall mest.

Og graviditet. VI er gravide, ikke jeg.
Menn påvirkes jo av hormonene våre, og de påvirkes av graviditeten i egen kropp også. En psykolog jeg snakket med for litt tilbake fortalte meg at menn som var gravide hadde mye lettere for å få ryggvondt og hodepine enn dem som ikke var det (og også bli sykemeldt for det).
Ellers, så ser jeg jo også på min mann at han går rett i redebyggermodus hver gang jeg blir gravid. Da begynner han å tenke og planlegge fremtid og økonomi enda mere, og blir totalt oppslukt i noe arbeidsprosjekter.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:08   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ingen som blir overrasket når jeg sier at jeg synes alle forumene skal være unisex.

Jeg vil ha muligheten til å prate bil!

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:52   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menn gjør vel like mye husarbeid som kvinner? Her i huset gjør mannen hvertfall mest.

Selvsagt, jeg tenkte bare på navnet på forumet, jeg.

Og graviditet. VI er gravide, ikke jeg.

Den ordbruken har jeg aldri forstått, men jeg er selvsagt helt med på at en graviditet er like viktig for pappaen som for mammaen. Igjen er det bare ordbruken jeg fleiper med: velkomstmeldingen er rettet til "alle gravide, innbilt gravide, ønskegravide, pregravide og postgravide", og jeg regner egentlig ikke menn - blivende fedre eller andre - blant noen av disse kategoriene.

Gammel 02-10-06, 14:42   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har nå svelget en god kamel!!! Og kommet meg ned fra min...

Er i grunnen veldig enig med deg, Skilpadda! (bare litt vanskelig å innrømme det)

men nå kan jeg hvertfall kalle meg en ekte

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.