Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Jaja, da har jeg i hvert fall lært i praksis

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-11, 20:29   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jaja, da har jeg i hvert fall lært i praksis

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg satt omtrent og gråt mens jeg skrev en erklæring på hvorfor jeg ikke hadde levert. Jeg ble ikke trukket.
Dette må da gå an å få ordnet i ditt tilfelle også?

Jeg har skrevet og levert brev med forklaring i dag, og også lagt meg langflat. Det ER jo min feil at jeg ikke leverte i tide men jeg synes straffen er i overkant drøy.

Gammel 03-05-11, 20:32   #2
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Bra du sa fra om dette,jeg har aldri tenkt over hva som kan skje om jeg glemmer å levere meldekortet. Jeg har påminnelse på iPhonen så jeg ikke skal glemme det,og nå vet jeg jo hvor viktig det er å huske! Håper det ordner seg for deg,da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 20:34   #3
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Å, der har jeg vært også. Jeg sendte også brev. Og ringte. Min erfaring er at de pengene kan du se langt etter. Beklager.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 20:42   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er sinnsykt at de har meldekortsystem for syke folk. Prøver de å gjøre folk så lei av systemet at de blir friske igjen, eller hva er dette for noe?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.