|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)
Det er jo egentlig da man trenger en rotbløyte. Kanskje man burde innføre avdrukningslag?
![]() |
#42 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva signerer du?
![]() |
#45 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Blir spennende å høre om du også blir drukket ut i helgen. Er ellers enig i at det er korttenkt å ikke informere deg om mannens utdrikkingslag |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Vil jeg lett!
![]() |
#47 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Da er vi i gang. Han stresser rundt her som en hodeløs kylling og pakker alt mulig rart.
![]() |
#49 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Her er det helt normalt og informere partneren ja og spesielt om det er barn med i bildet. Mannen min og mamma var veldig godt informert og forberedt og jeg ser jo i ettertid at jeg burde ha skjønt tegninga.
![]() |
#51 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Det er absolutt en fordel å informere partneren. Vi glemte det, og problemet var jo at vi ikke fant bruden hjemme
![]() |
#54 |
Tittel og tittel....
|
Vi fant henne tilslutt hjemme, planen var nemlig at vi skulle delta i et kostymetog, dette var det veldig mange som visste(med unntak av brudgommen, som vi jo ikke hadde klart å informere), så bruden var der for å få med seg dette kostymetoget. Tilslutt hadde hun skjønt at noe var på gang siden alle så rart på henne og lurte på hva hun gjorde der. Hun hadde skjønt at noe var på gang, så dermed hadde hun fått med seg mannen og dratt hjem. Vi fant henne der tilslutt, sprang halsende etter toget, og vant prisen som best utkledde
![]() |
#55 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Sondre og jeg fikk en fiiiin dag sammen i dag. Vi har vært hos mamma og pappa, og har vært ute i det fine været. Det var stas, for han har ikke sett bestefaren (som er Helten) på 1 mnd pga påskeferie.
![]() |
#57 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Jeg fikk vite i mange uker i forveien når mannen skulle drikkes ut, samme gjorde han når jeg skulle drikkes ut. Jeg skjønner godt at du ble irritert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Tankeløst gjort å ikke informere på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|