Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Henge ut klær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-11, 12:03   #1
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Henge ut klær?

Jeg setter tørkestativet ut,men henger ikke opp på snoren. Det er tross alt helligdag,og mammaen min lærte meg at man ikke henger ut klær på helligdager. Men,klær må tørkes entene det er hverdag eller helligdag,så jeg lever heller med at klærne henger på tørkestativ og tørker litt senere,enn at de flagrer så alle kan se det. Forøvrig vasket aldri mammaen min klær på helligdager heller,man skulle ikke gjøre det,men jeg orker ikke den haugen som blir om jeg hopper over så mange dager.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 17:54   #2
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Henge ut klær?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg setter tørkestativet ut,men henger ikke opp på snoren. Det er tross alt helligdag,og mammaen min lærte meg at man ikke henger ut klær på helligdager. Men,klær må tørkes entene det er hverdag eller helligdag,så jeg lever heller med at klærne henger på tørkestativ og tørker litt senere,enn at de flagrer så alle kan se det. Forøvrig vasket aldri mammaen min klær på helligdager heller,man skulle ikke gjøre det,men jeg orker ikke den haugen som blir om jeg hopper over så mange dager.

Sånn har jeg gjort det i dag og. Satt tørkestativet på verandaen for å skåne sarte sjeler i nabohusene. Og det tørker seeeent.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.