|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Oprah nå - å drepe sine egne barnHelt greit med en diskusjon rundt psykisk helse og foreldre som dreper barna sine. Jeg vil avstå fra den diskusjonen siden jeg ikke vet noenting om psykisk helse eller hva som får noen til å drepe sine egne barn. Jeg syns det er et for alvorlig tema til at jeg kan slenge ut noen personlig tuftet meninger og synsinger.
|
|
|
#2 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oprah nå - å drepe sine egne barn
Er mye enig med deg hva Oprah angår og de få gangene jeg har sett på så sitter jeg ofte med en flau smak i munnen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Oprah nå - å drepe sine egne barnSkjønte ikke helt hvilken rolle Oprah prøvde seg på der, men noen psykriater er hun altså ikke. Hun nevnte jo sin vanlige "so maybe we can help someone else ...", men det tviler jeg egentlig litt på. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det reagerte jeg også på. Fantastisk (og da vet jeg ikke om jeg mener det som noe positivt eller negativt) at hun faktisk klarte å tilgi mannen sin og elske ham videre etter noe sånt, og at hun til og med sa at dersom hun hadde kunnet velge mellom ham og barna så visste hun ikke helt hva hun hadde valgt. Jeg elsker mannen min særdeles høyt, men barnet kommer først uansett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Vi sørger forskjellig, men jeg kunne ærlig talt ikke se denne moren vise en eneste mine hvor hun faktisk var lei seg. Oprah satt og sa om og om igjen at barna ropte "no no no" da de ble knivstukket henholdsvis 14 og 18 ganger, men hun virket mer likegyldig enn noe annet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Oprah nå - å drepe sine egne barnHadde det på her og det er bare grusomt.
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg visste ikke at det hadde vært høyest representert i drapsstatistikken i lange tider, så trist. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Presiserer: Drap av familiemedlemmer (og andre nære personer) har vært høyest representert. Hvor stor andel av dette som utgjør barn drept av foreldre vet jeg ikke.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|