Sv: Tre vakre små kattunger
(Her glemte jeg å quote Miss Norway.)
Ikke nødvendigvis herjer på utstillinger, men som regel renrasede, ja. Klart noen har lyst til å avle på huskatten sin også, men det er da litt mer skummelt med tanke på å få nye eiere til de små. Mange som synes det er lett og enkeltpenkelt å ta til seg en gratis kattunge. Og like gratis å la være å vaksinere og sterilisere/kastrere. Så er de da med på å spre katteaids og andre tullete sykdommer som kattene bare har godt av å få. Ja, og så er jo et kull med gratis kattunger billig for til de som har slanger/reptiler å fôre. Og mange løskatter/villkatter er jo en FinTing™. Da blir odørene rundt inngangsdører i de tusen hjem helt fantastisk, og remjinga nattestid hjelper oss slik at vi ikke sover alt for mye.
Angelique: Beklager at vi spammer tråden din. Det ser ut til at dere bare var maks uheldige, og at dere gjør det beste ut av situasjonen. Og nøstene er bare helt nydelige, forresten. 
Men dette er også en ypperlig mulighet til å la andre uvitende få litt innblikk i hva som er smart å gjøre, og ikke minst mest dyrevennlig.
Om du ønsker kan jeg slette dette innlegget, og heller legge det inn i tråden min om sterilisering/kastrering?