|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stiv
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Det eneste jeg har å skryte av, er at tremenningen min hadde en stor hit tidlig på 80-tallet. Så ham forresten igjen på tv for ikke så lenge siden, men han har vel ikke akkurat vært ofte på hitlistene de siste 20 årene.
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?
Hvem er Knut Nesbø? Broren til Jo? Og hadde det ikke vært bedre skryt å bruke ham, i tilfelle?
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?Hmmmm, farfaren min har spilt på landslaget i fotball og var en veldig god spiller på laget her i byen. Han var en kjendis i fotballmiljøet i det minste
|
|
|
#5 |
|
Stiv
|
Sv: Er du i slekt med en kjendis?
Ja, han er broren til Jo. Han jobber i sportsredaksjonen til NRK, og er ofte sett i fotballprogrammer. Grunnen til at vi "valgte" ham, var at vi hadde snakket med ham tidligere på kvelden, på en annen pub. Da vi traff ham igjen seinere på kvelden inviterte han oss bort til bordet sitt, og venninnen min bløffet omgivelsene i stor stil ved å lyge på oss et slektskap.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|