Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil bør jeg velge?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 23:41   #13
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Vi har hatt Volvo V50, og for å ta det positive først da: det er god plass i den! Vi er en familie på 4, og med en langbeint mann så er vi avhengige av biler med god plass inni, for å unngå at den som sitter bak han må sitte med knærne oppunder haka. Det var null problem i V50n.

Men...Ikke ti ville hester hadde fått meg til å kjøpe en V50 igjen...

Nå er det mulig at Volvo har plukket av den endel tull og tøys, men vi har aldri hatt biler mer med problemer, noen sinne. Selv gamle Volvo 240 og gamle Audier funka badre enn disse...

Vi har hatt to av sorten. En som var vår, og en leasingbil som vi "lånte" av svigers mens vi ventet på ny bil. Kort fortalt så sto disse bilene MYE på verkested, og da pga små tullefeil. Bilen startet og gikk, for all del, men med låser som sviktet, alarmer som ulte både dag og natt, dieselvarmer som enten ikke virket, eller som fylte kupeen med eksos, etc, så sier det seg selv at den måtte inn for å få fikset på den.

Den vi lånte av svigers (sportsunderstell) var også så lav under at den var håpløs på vinteren. Det sier vel litt at vi valgte å kjøre Porschen de dagene hvor veien ut her var sporete på verste, og en Porsche er IKKE høy under altså...

Nå står også V50 langt oppe på listene over de biler som er mest innom verksted. Men igjen; jeg snakker her noen år tilbake, så godt mulig at Volvo har rettet opp mye av problemene.

Hvilke årsmodell var dette ? Noen som vet hvilke årsmodeller man må styre unna, forresten ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.